Główna » VoIP

Konfiguracja VoIP na Samsung Galaxy S3

Autor: krdian dnia 7 listopada 2012 komentarzy 5

Tagi: , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

komentarzy 5 do wpisu “Konfiguracja VoIP na Samsung Galaxy S3”

  1. Maciej213 said:

    Witam! czy można w ten sposób dodać konto z UPC? Tak, żeby nie musieć korzystać z apki UPC Phone, ponieważ jest do dupy.

    Jeśli da się skonfigurować to mógłby ktoś opisać jak to zrobic? oraz czy zadziała apka do nagrywania rozmów? (Nagrywanie rozmów działa tylko na dialerze oryginalnym a żadnych VOIP nie daje rady)
    Chyba, że to wszystko zależy tylko od typu połączenia..

  2. RobertS said:

    Filip – spotykam się dosyć często z tym problemem niestety … na aparatach Samsung serii S3. Jeśli aparat działa jako telefon bez problemu (tzn. nie ma problemu z mikrofonem ani z ustawieniami – że ktoś wyłączył wszystkie dźwięki), to są trzy główne źródła problemu, które należy sprawdzać:

    1. bluetooth – jeśli używasz bluetootha, to należy wyłączyć aparat i odrazu po ponownym włączeniu wybierz numer przez konto SIP za nim bluetooth się połączy z jakąś słuchawką lub innym urządzeniem. S3 jest znany z problemów z bluetoothem niestety….. Nie wystarczy wyłączyć bluetootha na aparacie.

    2. Wyłącz S-Voice (appka pod jelly bean miała jakieś problemy)

    3. (to co operatorzy często sugerują – hmmmmmm: RESET całkowity, aby wykasować konflikty błędy innych APPek. Mam nadzieję, ze jeden z pierwszych dwóch pozycji pomoże.

    Daj znać czy działa!

  3. Filip said:

    Ustawiłem zgodnie z powyższymi instrukcjami i niby działa… ale nie do końca. – bo dodzwonić się przez voip w ten sposób i owszem da – ja do rozmówcy i rozmówca do mnie – ale pomimo tego że rozmówca słyszy mnie to ja niestety jego już nie 🙁

    -Co jest nie tak i co z tym zrobić ?

    • krdian said:

      Witaj Filip,

      Problem występuje na 3G, WiFi czy w obydwu przypadkach ?
      Często problemy pojawiają się w przypadku NAT-owanych połączeń, w takim przypadku można rozważyć użycie serwera STUN.
      Z którego z operatorów VoIP korzystasz ? Możliwe røwniez, ze występują problemy sprzętowe – o których pisał RobertS, albo – co mi się niedawno przytrafiło, zainstalowane są dodatkowe aplikacje VoIP ze skonfigurowanym kontem do tego samego operatora VoIP.

  4. RobertS said:

    Proste i klarowne!

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Protected by WP Anti Spam

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
  Copyright ©2024 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>