Główna » Imprezy

Konferencja Call Contact Center

Autor: krdian dnia 4 marca 2009 Brak komentarzy

1-2 kwietnia odbędzie się III konferencja tygodnika Computerworld „Call Contact Center: Bądźmy w kontakcie„.

” Tematyka konferencji łączy perspektywę biznesową z technologiczną. Prelegentami są eksperci i uznane autorytety w swoich dziedzinach – od wszystkich oczekujemy podzielenia się z audytorium swoją wiedzą i doświadczeniami, unikając prezentacji o czysto marketingowym charakterze.”

W programie konferencji między innymi „Nowe możliwości Unified Communications”, „Istotne problemy branży CC”, „Opracowanie Planów Ciągłości Działania dla Call Center – teoria i praktyka”.

Impreza odbędzie się w warszawskim hotelu Hayatt Regency.

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>