Praca zdalna. Jak nadal obsługiwać klientów w domu – sposób na błyskawiczną obsługę klienta
Kryzys koronawirusowy staje się głównym testem warunków skrajnych dla firm, zwłaszcza tych mniejszych i tych, które mają obsługę klienta lub call center. Wielu z nich korzysta z firmowego telefonu stacjonarnego, na którym otrzymują zamówienia i zarządzają codziennymi sprawami.
Obecnym ograniczeniem dla wszystkim firm jest teraz praca biur, które muszą zostać zamknięte i nie mogą przetwarzać zgłoszeń, które klienci mogą składać codziennie mnóstwo, bez konieczności wychodzenia z domu.
Jakie może być rozwiązanie? Wirtualny numer
Każde przedsiębiorstwo ma jeden podstawowy cel — więcej sprzedawać. By go osiągnąć, konieczne jest zadbanie o relacje z klientami, oraz zwiększenie efektywności działań!
Jakość obsługi klienta ma ogromny wpływ na działanie przedsiębiorstwa, jak i jego zyski. Gdy obsługa nie jest profesjonalna, a klient nie ma możliwości kontaktu co jest spowodowane zamknięciem biura przez COVID-19, to często decyduje się na przejście do konkurencji. Można tego uniknąć i małym kosztem zadbać o nowoczesne rozwiązania w swojej firmie -niezależnie od tego, czy to mały, międzynarodowy, czy też po prostu internetowy biznes. Tym samym zadbanie o wirtualne call center w swojej działalności to absolutna podstawa — i to niezależnie od rozmiaru firmy.
Profesjonalne podejście do klienta
Sprawna obsługa klienta to konieczność, by firma się rozwijała. Liczy się nie tylko szybkie reagowanie na zapytania bądź problemy klientów, ale także jakość tej usługi. Rozmowy z klientami wymagają dużego zaangażowania, a także wdrożenia systemów, które usprawnią cały ten proces. W tym może pomóc wirtualne call center Zadarma.
Serwis telefonii VoIP w chmurze to możliwość stworzenie infrastruktury telefonicznej, która nie wymaga okablowania, czy drogiego wyposażenia serwerowni. Przedsiębiorcy korzystający z VoIP mają do dyspozycji wirtualny numer, po którego aktywacji mogą odbierać połączenia przez Internet, a także za pomocą przekierowania na inny numer. Połączenie można wykonać za pomocą programów z komputera, aplikacji dla iOS lub Android, telefonu IP, czy przekierowania na komórkę.
Tym samym takie rozwiązanie sprawdzi się dla dużych przedsiębiorstw, firm międzynarodowych mających oddziały w różnych państwach, czy dla małych przedsiębiorców pracujących zdalnie ze swoim zespołem. Najważniejsza zaleta to prosta konfiguracja i możliwość zarządzania zespołem i wszystkimi funkcjami z poziomu panelu klienta, a co najwięcej zdalnie.
Organizacja pracy dla lepszych efektów
Dlaczego warto skorzystać z wirtualnej telefonii Zadarma? Bo to oszczędne i nowoczesne rozwiązanie, które sprawdzi się w większości firm. Dzięki niemu można zaoszczędzić do 90% na rozmowach w biurze i w domu, a także skorzystać z takich funkcji wirtualnej centrali jak: menu głosowe, warunkowe i bezwarunkowe przekierowanie rozmów, automatyczne odtwarzanie powitania, nagrywanie rozmów, statystyki połączeń, poczta głosowa, automatyczna sekretarka, tryb oczekiwania podczas zajętości, wybór melodii oczekiwania, automatyczny odbiór faksu, czy interfejs API do integracji z innym systemem.
Wirtualne call center dostępne jest w kilku pakietach taryfowych, co sprawia, że każdy przedsiębiorca wybierze rozwiązanie skrojone na miarę potrzeb. W Zadarma dostępne są 3 pakiety standardowy, dla mniejszego biura oraz dla firm.
Obsługa klienta na najwyższym poziomie jest jak najbardziej możliwa i co więcej — nie trzeba na nią wydawać kroci. Warto sięgnąć po nowoczesne rozwiązania na miarę XXI wieku, dzięki którym obsługa klienta będzie łatwa, intuicyjna i naprawdę szybka. To korzyść dla dwóch stron — przedsiębiorcy, jak i klientów. Profesjonalne call center przyniesie zyski dla przedsiębiorcy, a dla klienta szybkie rozwiązanie jego problemów, czy odpowiedź na nurtujące pytania. Firma, która ułatwia ze sobą kontakt, tak naprawdę buduje zaufanie z odbiorcami i wizerunek marki, która jest blisko ludzi.
W taki sposób można zapewnić możliwość pracownikom zdalnego biura w dowolnym momencie z domu, tak jak na przykład z problemem epidemii koronawirusa. W związku z przeniesieniem wielu biur do pracy zdalnej oferujemy dla firm specjalne warunki: 50% zniżki na pakiety taryfowe dla regionów UE i USA/Kanada, taryfy są przeznaczone do pełnej telefonizacji biura (połączenia, numery, centrala telefoniczna, system CRM – wszystko wliczone). Aby otrzymać zniżkę, wystarczy zarejestrować konto i na stronie doładowania wybrać „Kod promocyjny” i wprowadzić kod:
- RemoteOfficeEU dla regionu Europa;
- RemoteOfficeUS dla regionu USA/Kanady.
Dodatkowo dajemy 50% zniżki na opłatę abonamentową przez 6 miesięcy na podłączenie numerów wirtualnych z 30 krajów świata. Szczegóły można znaleźć na naszej stronie.
Ile czasu zajmuje przygotowanie wszystkiego i podłączenie numeru?
Aktywacja numeru jest natychmiastowa po złożeniu zamówienia w panelu klienta i doładowania konta. W związku z tym, nie ma konieczności czekania przez kilka dni na aktywację systemu. Prawdopodobne, że pod koniec kwarantanny usługi wirtualnej centrali telefonicznej dla firm nie będą potrzebne, ale biorąc pod uwagę, że odbieranie połączeń nic nie kosztuje, a utrzymanie numeru jest tylko od 4 zł/mies., nie koniecznie musimy anulować tę usługę. Jesteśmy gotowi zaproponować najkorzystniejszą ofertę, aby praca zdalna była jak najbardziej wygodna i bez zbędnych kosztów, pomimo wirusów i kryzysów finansowych.
Bardzo dobry VoIP i palec w górę za niskie ceny
Cenne info. My używamy wirtualnej centralki voip, polecam