Dla Wszystkich firm, które korzystały z net4call, i chcą przenieść swoją numerację do nowego operatora, oferujemy możliwość przejścia do telefonii internetowej TeleCube.pl.
Przy przeniesieniu numeru/ów, oferujemy 20% zniżki na nasze pakiety wirtualnej centrali, przez pierwsze 2 lata.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem: 221131415 lub pisząc na adres: info@telecube.pl
Pozdrawiamy
Zespół TeleCube.pl
# 11 kwietnia 2018 at 12:20 pm
Karol said:
Znalazlem taka informacje
ponoc maja mega problem z glownym datacenter, aby nie stracili na tym klienci cala numeracje przenosza do Supervoip i beda probowac przywrocic system do poprzedniej funkcjonalnosci
NET4Call – jakiś mega problem – będzie afera, nie działa i nie ma kontaktu.
# 27 marca 2018 at 11:22 pm
jakis said:
Od niedzieli nie działają , nie działa nawet strona internetow
# 27 marca 2018 at 1:10 am
Rafał said:
Szybki kontakt i dobra jakość POLECAM
# 26 września 2016 at 2:33 pm
Mariusz said:
Ceny na tej stronie nie sa aktualne, od dawna mają dużo niższe.
pozdrawiam
Mariusz
# 23 listopada 2015 at 3:54 pm
Albert said:
Witam,
Długo się biłem z myslami czy przenosić firmę z konsultantami do operatora voip ale teraz jestem pewien że był to strzał w dziesiątke. Bardzo sprawnie poradzili sobie w pomocy technicznej z konfiguracją całego wirtualnego systemu, teraz mam to samo co miałem w Orange jednakże za dużo , dużo niższe pieniądze. Doszły mi dodatkowe usługi oraz rozmowy w sieci za darmo. Pozdrawiam i szczerze polecam Net4Call.
Albert
# 7 listopada 2015 at 11:32 pm
Artur said:
Po co płacić aż 13 groszy za minutę, skoro można płacić 2 grosze 😉
# 10 maja 2015 at 7:54 pm
Jastrzab said:
Widzę że wszystko jest ok! Generalnie to jedna z lepszych ofert.
# 3 maja 2015 at 3:37 pm
Bonzo said:
Wlasnie zalozylem u nich konto. Napisze jak cos bedzie nie tak.
# 22 marca 2015 at 12:54 am
Joanna said:
Ostatnio przenioslam do nich numer z Orange – nareszczie sie uwolnilam od wysokiego abonamentu. Jakosc rozmow porownywalna z Orange, natomiast ceny o wiele nizsze. Polecam
# 20 marca 2015 at 11:30 pm
Bartosz said:
Obsługa, wsparcie techniczne dla klientów naprawdę super. Przenioslem do nich firmowy numer i jak na razie bez problemow.
# 28 lutego 2015 at 2:24 pm
Beata said:
W razie pytan/problemow zawsze szybko odpowiadaja co dla mnie jest bardzo wazne. Stosunek ceny do jakosci jest bardzo dobry dlatego zdecydowalam sie z nimi zostac. Przenioslam tez do nich swoj numer
# 17 lutego 2015 at 12:23 am
Beata said:
W razie pytan/problemow zawsze szybko odpowiadaja co dla mnie jest bardzo wazne. Stosunek ceny do jakosci jest bardzo dobry dlatego zdecydowalam sie z nimi zostac.
# 17 lutego 2015 at 12:20 am
Jarek said:
Na poczatku mialem kilka malych problemow, ktore jednak zostaly szybko naprawione i teraz jestem zadowolony.
Polecam.
# 10 stycznia 2015 at 3:24 pm
Adam said:
Co myślicie o tym operatorze?
Jaka jest jakość ich połączeń i czy nie zrywa ich?
Aktualnie jestem w HappyCall i niestety tu często głos jest opóźniony i nie jest to wina VoIP`a a tego usługodawcy.
Witam,
ostatnio dzwonilam do niemiec i nawet wszystko bylo ok
doladowalam za 10zl w net4call no i zjadlo mi z obu kont ?jakos duzo ?nie wiem ile za granice kasują? musze to sprawdzic.
W przypadku problemów proszę o email na info(at)net4call.pl. Pomożemy w rozwiązaniu sprawy z cenami do Niemiec.
# 29 grudnia 2014 at 2:03 pm
Artur said:
Witam Pani Magdo,
Aby uruchomić wystarczy założyć darmowe konto i od razu może Pani wykonać testowe połączenia przez voip lub calling card. Po pierwszym doładowaniu konto przestaje być kontem testowym.
Jedynie gdyby Pani chciała wykupić niemiecki stacjonarny to opłata wynosi 25zł miesięcznie w przeciwnym razie tylko koszt wydzwonionych minut nic więcej.
zalozylam konto w net.4call.pl chcialabym za granice dzwonic jak to sie uruchamia? np do niemiec czy ktos mi powie jak to dziala i czy konto automatycznie naliczaja co mies.25zl? czy nie .
# 18 listopada 2014 at 9:02 pm
Paweł said:
Najważniejsza jest jakość usług i pomoc w razie kłopotów, tutaj mi zawsze odpowiadali na pytania a z usługami nie miałem najmniejszych problemów…. jak to mówią “nie szata zdobi człowieka”……
# 15 października 2014 at 11:24 pm
Adam said:
Ja nie wiem jak ich można traktować poważnie, większe zaufanie budzą strony internetowe wykonane przez mojego kuzyna gimnazjalistę. Co to za firma co jej nie stać 1000 zł na porządnie wyglądającą stronę…
# 3 sierpnia 2014 at 11:01 am
cunard said:
Przez ostatnie kilka miesiecy z nich korzystalem i nie bylo problemow, moge z cala pewnoscia polecic ta firme.
Maja rewelacyjny support – na jakiekolwiek pytania odpowiadaja szybko i na temat bez owijania w bawelne czy zwalania winy na uzytkownika.
# 7 maja 2014 at 10:59 pm
Bartek said:
Zero zastrzeżeń, super promocje i rewelacyjnie niskie ceny.
# 17 marca 2014 at 11:08 pm
cunard said:
Ostatnio otworzylem u nich konto, na razie nie ma powodow do bycia niezadowolonym, zobaczymy jak bedzie dalej….. 🙂
# 2 lutego 2014 at 10:53 pm
Marcin said:
Mam w tej firmie kilka numerów i jestem bardzo zadowolony.
Połączenia tanie, jakość rozmów idealna, częste promocje.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
Witamy serdecznie,
Net4call oficjalnie zawiesił swoją działalność.
Dla Wszystkich firm, które korzystały z net4call, i chcą przenieść swoją numerację do nowego operatora, oferujemy możliwość przejścia do telefonii internetowej TeleCube.pl.
Przy przeniesieniu numeru/ów, oferujemy 20% zniżki na nasze pakiety wirtualnej centrali, przez pierwsze 2 lata.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem: 221131415 lub pisząc na adres: info@telecube.pl
Pozdrawiamy
Zespół TeleCube.pl
Znalazlem taka informacje
ponoc maja mega problem z glownym datacenter, aby nie stracili na tym klienci cala numeracje przenosza do Supervoip i beda probowac przywrocic system do poprzedniej funkcjonalnosci
http://net4call.pl/issue/index.html
NET4Call – jakiś mega problem – będzie afera, nie działa i nie ma kontaktu.
Od niedzieli nie działają , nie działa nawet strona internetow
Szybki kontakt i dobra jakość POLECAM
Ceny na tej stronie nie sa aktualne, od dawna mają dużo niższe.
pozdrawiam
Mariusz
Witam,
Długo się biłem z myslami czy przenosić firmę z konsultantami do operatora voip ale teraz jestem pewien że był to strzał w dziesiątke. Bardzo sprawnie poradzili sobie w pomocy technicznej z konfiguracją całego wirtualnego systemu, teraz mam to samo co miałem w Orange jednakże za dużo , dużo niższe pieniądze. Doszły mi dodatkowe usługi oraz rozmowy w sieci za darmo. Pozdrawiam i szczerze polecam Net4Call.
Albert
Po co płacić aż 13 groszy za minutę, skoro można płacić 2 grosze 😉
Widzę że wszystko jest ok! Generalnie to jedna z lepszych ofert.
Wlasnie zalozylem u nich konto. Napisze jak cos bedzie nie tak.
Ostatnio przenioslam do nich numer z Orange – nareszczie sie uwolnilam od wysokiego abonamentu. Jakosc rozmow porownywalna z Orange, natomiast ceny o wiele nizsze. Polecam
Obsługa, wsparcie techniczne dla klientów naprawdę super. Przenioslem do nich firmowy numer i jak na razie bez problemow.
W razie pytan/problemow zawsze szybko odpowiadaja co dla mnie jest bardzo wazne. Stosunek ceny do jakosci jest bardzo dobry dlatego zdecydowalam sie z nimi zostac. Przenioslam tez do nich swoj numer
W razie pytan/problemow zawsze szybko odpowiadaja co dla mnie jest bardzo wazne. Stosunek ceny do jakosci jest bardzo dobry dlatego zdecydowalam sie z nimi zostac.
Na poczatku mialem kilka malych problemow, ktore jednak zostaly szybko naprawione i teraz jestem zadowolony.
Polecam.
Co myślicie o tym operatorze?
Jaka jest jakość ich połączeń i czy nie zrywa ich?
Aktualnie jestem w HappyCall i niestety tu często głos jest opóźniony i nie jest to wina VoIP`a a tego usługodawcy.
Witam,
ostatnio dzwonilam do niemiec i nawet wszystko bylo ok
doladowalam za 10zl w net4call no i zjadlo mi z obu kont ?jakos duzo ?nie wiem ile za granice kasują? musze to sprawdzic.
Witam Pani Magdo,
W przypadku problemów proszę o email na info(at)net4call.pl. Pomożemy w rozwiązaniu sprawy z cenami do Niemiec.
Witam Pani Magdo,
Aby uruchomić wystarczy założyć darmowe konto i od razu może Pani wykonać testowe połączenia przez voip lub calling card. Po pierwszym doładowaniu konto przestaje być kontem testowym.
Jedynie gdyby Pani chciała wykupić niemiecki stacjonarny to opłata wynosi 25zł miesięcznie w przeciwnym razie tylko koszt wydzwonionych minut nic więcej.
witam
zalozylam konto w net.4call.pl chcialabym za granice dzwonic jak to sie uruchamia? np do niemiec czy ktos mi powie jak to dziala i czy konto automatycznie naliczaja co mies.25zl? czy nie .
Najważniejsza jest jakość usług i pomoc w razie kłopotów, tutaj mi zawsze odpowiadali na pytania a z usługami nie miałem najmniejszych problemów…. jak to mówią “nie szata zdobi człowieka”……
Ja nie wiem jak ich można traktować poważnie, większe zaufanie budzą strony internetowe wykonane przez mojego kuzyna gimnazjalistę. Co to za firma co jej nie stać 1000 zł na porządnie wyglądającą stronę…
Przez ostatnie kilka miesiecy z nich korzystalem i nie bylo problemow, moge z cala pewnoscia polecic ta firme.
Maja rewelacyjny support – na jakiekolwiek pytania odpowiadaja szybko i na temat bez owijania w bawelne czy zwalania winy na uzytkownika.
Zero zastrzeżeń, super promocje i rewelacyjnie niskie ceny.
Ostatnio otworzylem u nich konto, na razie nie ma powodow do bycia niezadowolonym, zobaczymy jak bedzie dalej….. 🙂
Mam w tej firmie kilka numerów i jestem bardzo zadowolony.
Połączenia tanie, jakość rozmów idealna, częste promocje.