Główna » Net4Call

Net4Call

[ranking action=”details”]

komentarzy 27 do wpisu “Net4Call”

  1. TeleCube said:

    Witamy serdecznie,

    Net4call oficjalnie zawiesił swoją działalność.

    Dla Wszystkich firm, które korzystały z net4call, i chcą przenieść swoją numerację do nowego operatora, oferujemy możliwość przejścia do telefonii internetowej TeleCube.pl.
    Przy przeniesieniu numeru/ów, oferujemy 20% zniżki na nasze pakiety wirtualnej centrali, przez pierwsze 2 lata.

    Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem: 221131415 lub pisząc na adres: info@telecube.pl

    Pozdrawiamy
    Zespół TeleCube.pl

  2. Karol said:

    Znalazlem taka informacje

    ponoc maja mega problem z glownym datacenter, aby nie stracili na tym klienci cala numeracje przenosza do Supervoip i beda probowac przywrocic system do poprzedniej funkcjonalnosci

    http://net4call.pl/issue/index.html

  3. Piotr said:

    NET4Call – jakiś mega problem – będzie afera, nie działa i nie ma kontaktu.

  4. jakis said:

    Od niedzieli nie działają , nie działa nawet strona internetow

  5. Rafał said:

    Szybki kontakt i dobra jakość POLECAM

  6. Mariusz said:

    Ceny na tej stronie nie sa aktualne, od dawna mają dużo niższe.

    pozdrawiam
    Mariusz

  7. Albert said:

    Witam,

    Długo się biłem z myslami czy przenosić firmę z konsultantami do operatora voip ale teraz jestem pewien że był to strzał w dziesiątke. Bardzo sprawnie poradzili sobie w pomocy technicznej z konfiguracją całego wirtualnego systemu, teraz mam to samo co miałem w Orange jednakże za dużo , dużo niższe pieniądze. Doszły mi dodatkowe usługi oraz rozmowy w sieci za darmo. Pozdrawiam i szczerze polecam Net4Call.

    Albert

  8. Artur said:

    Po co płacić aż 13 groszy za minutę, skoro można płacić 2 grosze 😉

  9. Jastrzab said:

    Widzę że wszystko jest ok! Generalnie to jedna z lepszych ofert.

  10. Bonzo said:

    Wlasnie zalozylem u nich konto. Napisze jak cos bedzie nie tak.

  11. Joanna said:

    Ostatnio przenioslam do nich numer z Orange – nareszczie sie uwolnilam od wysokiego abonamentu. Jakosc rozmow porownywalna z Orange, natomiast ceny o wiele nizsze. Polecam

  12. Bartosz said:

    Obsługa, wsparcie techniczne dla klientów naprawdę super. Przenioslem do nich firmowy numer i jak na razie bez problemow.

  13. Beata said:

    W razie pytan/problemow zawsze szybko odpowiadaja co dla mnie jest bardzo wazne. Stosunek ceny do jakosci jest bardzo dobry dlatego zdecydowalam sie z nimi zostac. Przenioslam tez do nich swoj numer

  14. Beata said:

    W razie pytan/problemow zawsze szybko odpowiadaja co dla mnie jest bardzo wazne. Stosunek ceny do jakosci jest bardzo dobry dlatego zdecydowalam sie z nimi zostac.

  15. Jarek said:

    Na poczatku mialem kilka malych problemow, ktore jednak zostaly szybko naprawione i teraz jestem zadowolony.
    Polecam.

  16. Adam said:

    Co myślicie o tym operatorze?
    Jaka jest jakość ich połączeń i czy nie zrywa ich?
    Aktualnie jestem w HappyCall i niestety tu często głos jest opóźniony i nie jest to wina VoIP`a a tego usługodawcy.

    • madzia said:

      Witam,
      ostatnio dzwonilam do niemiec i nawet wszystko bylo ok
      doladowalam za 10zl w net4call no i zjadlo mi z obu kont ?jakos duzo ?nie wiem ile za granice kasują? musze to sprawdzic.

      • Pomoc Net4Call said:

        Witam Pani Magdo,

        W przypadku problemów proszę o email na info(at)net4call.pl. Pomożemy w rozwiązaniu sprawy z cenami do Niemiec.

  17. Artur said:

    Witam Pani Magdo,
    Aby uruchomić wystarczy założyć darmowe konto i od razu może Pani wykonać testowe połączenia przez voip lub calling card. Po pierwszym doładowaniu konto przestaje być kontem testowym.
    Jedynie gdyby Pani chciała wykupić niemiecki stacjonarny to opłata wynosi 25zł miesięcznie w przeciwnym razie tylko koszt wydzwonionych minut nic więcej.

  18. madzia said:

    witam

  19. madzia said:

    zalozylam konto w net.4call.pl chcialabym za granice dzwonic jak to sie uruchamia? np do niemiec czy ktos mi powie jak to dziala i czy konto automatycznie naliczaja co mies.25zl? czy nie .

  20. Paweł said:

    Najważniejsza jest jakość usług i pomoc w razie kłopotów, tutaj mi zawsze odpowiadali na pytania a z usługami nie miałem najmniejszych problemów…. jak to mówią “nie szata zdobi człowieka”……

  21. Adam said:

    Ja nie wiem jak ich można traktować poważnie, większe zaufanie budzą strony internetowe wykonane przez mojego kuzyna gimnazjalistę. Co to za firma co jej nie stać 1000 zł na porządnie wyglądającą stronę…

  22. cunard said:

    Przez ostatnie kilka miesiecy z nich korzystalem i nie bylo problemow, moge z cala pewnoscia polecic ta firme.

    Maja rewelacyjny support – na jakiekolwiek pytania odpowiadaja szybko i na temat bez owijania w bawelne czy zwalania winy na uzytkownika.

  23. Bartek said:

    Zero zastrzeżeń, super promocje i rewelacyjnie niskie ceny.

  24. cunard said:

    Ostatnio otworzylem u nich konto, na razie nie ma powodow do bycia niezadowolonym, zobaczymy jak bedzie dalej….. 🙂

  25. Marcin said:

    Mam w tej firmie kilka numerów i jestem bardzo zadowolony.
    Połączenia tanie, jakość rozmów idealna, częste promocje.

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Protected by WP Anti Spam

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
  Copyright ©2024 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>