Nowa wersja Interaction Dialer firmy Interactive Intelligence
Indianapolis, 26 października 2012 r. — Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, udostępnił nową wersję swojego oprogramowania do automatyzacji kampanii wychodzących, Interaction Dialer®. Wersja 4.0 oprogramowania jest bardziej przyjazna dla użytkownika, łatwiejsza w zarządzaniu i efektywniejsza w działaniu podczas realizacji kampanii wychodzących.
Podstawowe zmiany wprowadzone w Interaction Dialer® 4.0 obejmują:
– Udoskonalone wybieranie numerów podczas realizacji wielu kampanii. Aplikacja umożliwia określenie ilości połączeń wykonywanych w każdej aktywnej kampanii oraz kierowanie do konsultantów połączeń z różnych kampanii.
– Większa dokładność wykrywania automatycznych sekretarek za sprawą kilku nowych, opatentowanych technologii. Ta funkcja może radykalnie zmniejszyć koszty prowadzenia kampanii wychodzących. W wewnętrznych testach porównawczych Interaction Dialer osiągnął 97-procentową dokładność wykrywania automatycznych sekretarek, podczas gdy w czołowym konkurencyjnym produkcie wskaźnik ten wyniósł 91 procent.
– Skonsolidowany i zmodernizowany interfejs upraszcza zarządzanie, a narzędzie „przykładowych zapytań” ogranicza potrzeby w zakresie programowania.
– Konsolidacja danych historycznych i nowe pola danych ułatwiają tworzenie niestandardowych raportów i umożliwiają szczegółową analizę kampanii.
„Firmy na całym świecie coraz częściej stosują automatyzację kampanii wychodzących, przede wszystkim ze względu na możliwość obniżenia kosztów oraz zysk, który przynosi proaktywny kontakt z klientem” – powiedział założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence, dr Donald Brown. – „Interaction Dialer® w wersji 4.0 zapewnia przedsiębiorstwom przewagę konkurencyjną dzięki większej łatwości użytkowania i udoskonaleniu funkcji prowadzenia kampanii wychodzących.”
Interaction Dialer® jest częścią wielofunkcyjnego pakietu oprogramowania do komunikacji IP firmy Interactive Intelligence, systemu Customer Interaction Center® (CIC). Narzędzie umożliwia automatyczne, oparte na umiejętnościach konsultantów wybieranie numerów w trybie predictive, preview oraz power, a także równoczesną obsługę połączeń wychodzących i przychodzących. Algorytm analizy etapów połączenia wykorzystany w aplikacji został opatentowany.
Interaction Dialer® 4.0 jest już dostępny na całym świecie w sprzedaży bezpośredniej oraz w sieci dystrybucji Interactive Intelligence, która liczy ponad 300 resellerów.
źródło: Interactive Intelligence
Tagi: Interactive Intelligence, predictive dialer