SIP TRUNK w telefonii stacjonarnej UPC Biznes
UPC Biznes udostępnia usługę telefonii stacjonarnej na łączach SIP TRUNK. To nowatorskie rozwiązanie telekomunikacyjne jest odpowiedzią na potrzeby unowocześnienia infrastruktury telefonicznej w przedsiębiorstwach oraz oszczędności kosztów. SIP TRUNK jest następcą stosowanej dziś technologii ISDN PRA, wykorzystywanej przez właścicieli, głównie średnich i dużych firm, do podłączenia własnych centrali telefonicznych. Strategia produktowa UPC Biznes koncentruje się na dostarczeniu klientom produktów maksymalnie wspierających ich działalność biznesową, dlatego operator zdecydował się na wdrożenie nowoczesnego, prostego i jednocześnie wydajnego rozwiązania dla firm, czyli standardu telefonicznego SIP TRUNK.
„Bezpośrednią korzyścią dla klientów biznesowych z wykorzystania technologii SIP TRUNK jest zmniejszenie kosztów komunikacji telefonicznej w firmie. Standard ten sprawdza się szczególnie w przypadku rozbudowanych systemów telefonicznych – takich jak centrale w firmach. Niemniej jednak, możliwość elastycznego dopasowania infrastruktury do wielkości firmy zapewnia oszczędności w wydatkach na centrale telefoniczne i obsługujący je osprzęt także w niewielkich przedsiębiorstwach. SIP TRUNK to rozwiązanie zapewniające klientowi stabilną przyszłość usług i szybki zwrot nakładów finansowych.” – mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor Usług dla Biznesu w UPC Biznes.
Drugą ważną zaletą jest fakt, że łącze telefoniczne SIP TRUNK pozwala na dowolną liczbę połączeń jednorazowych w ramach pojedynczego łącza, dzięki czemu skalowalność rozwiązania, w tym także kosztów udostępnienia łączy SIP TRUNK, jest na tyle szeroka, że mogą wykorzystywać je wszystkie firmy, bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej działalności.
UPC Biznes udostępnia łącza SIP TRUNK zarówno na sieci światłowodowej, jak i koncentrycznej, dzięki czemu zasięg usługi jest bardzo szeroki. Koszty połączeń telefonicznych oraz ich elastyczne dopasowanie do potrzeb firmy uzgadniane jest indywidualnie z opiekunem klienta.
Tagi: Operatorzy, SIP, Telekomunikacja, VoIP