Interactive Intelligence uruchamia sklep internetowy
Indianapolis, 27 listopada 2012 r. — Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań do biznesowej komunikacji IP, uruchamia sklep internetowy produktów uzupełniających ofertę dystrybutora. Sklep ułatwi klientom Interactive Intelligence dostęp do nowych funkcji, zaś partnerom umożliwi lepszą ekspozycję swoich aplikacji.
Interactive Intelligence MarketPlace oferuje szereg produktów dostawcy i firm trzecich, zaprojektowanych dla usprawnienia komunikacji biznesowej, obsługi klienta w contact center i zarządzania procesami – zaczynając od szablonów do automatyzacji procesów i gotowych integracji, a kończąc na niestandardowych raportach i pulpitach nawigacyjnych. Niektóre z oferowanych produktów przygotowano z myślą o konkretnych branżach, takich jak ubezpieczenia, outsourcing contact center, windykacja długów lub przedsiębiorstwa użyteczności publicznej.
„W przeciwieństwie do wielu konkurencyjnych sklepów z aplikacjami, nasza witryna umożliwia bezpośredni dostęp do produktów – klienci i resellerzy nie są odsyłani do zewnętrznych witryn i zmuszani do czasochłonnego wyszukiwania” – powiedział dr Donald Brown, założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence. – „Liczymy, że dzięki zaangażowaniu naszego kanału dystrybucyjnego, liczącego ponad 350 resellerów, światowej sieci deweloperów i dużej społeczności konsultantów, MarketPlace stanie się świetnym narzędziem wymiany wiedzy, maksymalizującym zysk z inwestycji w nasze oprogramowanie.”
Witryna Interactive Intelligence MarketPlacejest przeznaczona dla przedsiębiorstw i centrów kontaktowych, które już korzystają z rozwiązań Interactive Intelligence. Resellerzy i partnerzy Interactive Intelligence mogą tu znaleźć aplikacje poszukiwane przez swoich klientów lub wystawić własne produkty na sprzedaż. Więcej informacji na temat projektu można znaleźć pod adresem www.inin.com/marketplace.
Interactive Intelligence MarketPlacezadebiutuje w grudniu 2012 roku. Już w dniu otwarcia na witrynie znajdzie się ponad 35 produktów. Aplikacje można będzie nabyć za pomocą karty kredytowej albo zlecenia zakupu.
źródło: Interactive Intelligence