Główna » Wiadomości

Rozwiązania Genesys wyróżnione w raporcie Gartner

Autor: krdian dnia 18 grudnia 2012 Brak komentarzy

Warszawa, 18 grudnia 2012 – Rozwiązania Genesys zostały docenione w najnowszym raporcie firmy badawczej Gartner, poświęconym Workforce Optimization (WFO) – narzędziom wspierającym zarządzanie procesami w centrach obsługi klienta. Raporty Gartner zawierają oceny oparte na kompleksowości poszczególnych rozwiązań oraz analizie ich wdrożeń.

Jak stwierdzają autorzy raportu: „Główne zalety rozwiązań WFO to możliwość osiągnięcia niższych kosztów użytkowania i utrzymania contact center, jak również lepszych wyników operacyjnych. Wdrożenie zunifikowanych rozwiązań tego typu może zająć nawet kilka lat, co wynika m.in. z korzystania z różnych rodzajów infrastruktury czy długiego procesu zamówień wewnątrz firm. Mimo to, zakłada się, że wszystkie centra obsługi klienta zatrudniające powyżej 100 konsultantów, powinny dążyć do wprowadzenia zaawansowanych rozwiązań z zakresu WFO.”

„Powoli zbliża się koniec ery korzystania z autonomicznych technologii skupionych na pracy agentów
i opartych jedynie na wybranych elementach WFO, takich jak nagrywanie rozmów czy układanie harmonogramu pracy” – mówi Jim Davis, analityk w firmie Gartner i autor raportu. „Korzyści płynące
z szerszego podejścia do wielofunkcyjnego WFO to m.in. możliwość współpracy wyłącznie
z jednym dostawcą, niższe koszty oraz brak problemów związanych z integracją różnych systemów.”

„Jesteśmy dumni z obecności w najnowszym raporcie firmy Gartner” – mówi Nicolas de Kouchkovsky, dyrektor ds. marketingu Genesys. „Zapewnienie najwyższej jakości obsługi często spoczywa na barkach zwykłego konsultanta. Dzięki Genesys, firmy mogą korzystać z najlepszych w swojej klasie rozwiązań
w dziedzinie zarządzania procesami w centrach obsługi klienta, kierując klientów do konsultantów, którzy najlepiej nadają się do właściwego rozwiązania danej sprawy.”

źródło: Genesys

Tagi: , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>