Główna » Wiadomości

Grupa LoVo wprowadza zintegrowany system wspierający współpracę z partnerami i resellerami

Autor: krdian dnia 10 stycznia 2013 Brak komentarzy
LoVo

LoVo

LoVo Telekomunikacja Bliżej Sp. z o.o. podpisała umowę z PARP w związku z otrzymaniem dotacji unijnej w ramach działania 8.2: Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B. Dzięki dotacji cyfryzuje system współpracy z klientami.

Dotacja została przyznana na cel wdrożenia zintegrowanego systemu B2B/B2C „CENTRUM” przeznaczonego do zautomatyzowania komunikacji biznesowej z klientami usług hurtowych – resellerami i operatorami telekomunikacyjnymi.

System jest oparty na zintegrowanym środowisku zarządzania danymi w chmurze przy uwzględnieniu wszystkich potrzeb biznesowych firmy telekomunikacyjnej, w modelu SAAS (Software as a Service).

CENTRUM zawiera między innymi elementy typowe dla aplikacji typu CRM (Customer Relationship Management), zintegrowane z systemem księgowym (zarządzanie kontami klientów).

Wewnątrz firmy nastąpi integracja poczty email, telefonii, kalendarza, baz danych, systemów transakcyjnych. Na zewnątrz ulegnie zmianie współpraca z klientami LoVo, która od tej pory będzie zautomatyzowana za sprawą interfejsów Elektronicznej Wymiany Danych oraz wprowadzenia podpisu elektronicznego.

Partnerzy biznesowi LoVo otrzymają gotowe środowisko do zarządzania usługami firmy telekomunikacyjnej, w tym provisioning (fizyczna realizacja usługi telekomunikacyjnej, po realizacji formalnej części procesu), billing usług, obsługa techniczna, CRM dla przedsiębiorców do zarządzania relacjami z klientami.  Tak więc kupując usługi hurtowe, otrzymują kompletny system do zarządzania nimi i relacji z klientem ostatecznym. CENTRUM będzie dostępne również za pośrednictwem platform mobilnych (Android/iOS/Win8).

Ważnym elementem wprowadzenia systemu CENTRUM jest również przyspieszenie i usprawnienie procesów biznesowych. Dzięki wprowadzonym procedurom elektronicznym komunikacja z klientem biznesowym będzie szybka, sprawna i elastyczna. Ciekawostką jest, że system pozwala na tworzenie wirtualnych modeli biznesowych opartych na współpracy między partnerami biznesowymi.

Istotnym rezultatem projektu będzie obniżenie kosztów usług dzięki efektywnemu zarządzaniu relacjami z klientem, co wpłynie na zwiększenie konkurencyjności LoVo w branży telekomunikacyjnej.

Wdrożenie CENTRUM pozwoli również na działania z zakresu Green ICT, komunikacja elektroniczna będzie się wiązała z mniejszym zużyciem papieru oraz energii.

źródło: LoVo

Tagi: , , , , , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>