Główna » Wiadomości

T-Mobile Austria wdraża rozwiązanie contact center w chmurze firmy Interactive Intelligence

Autor: krdian dnia 15 stycznia 2013 Brak komentarzy

T-Mobile Austria, spółka zależna Deutsche Telekom, wybrała rozwiązanie contact center firmy Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) do wsparcia pracy 500 konsultantów obsługi klienta w dwóch lokalizacjach.

Platforma komunikacyjna Customer Interaction Center (CIC) została wybrana ze względu na elastyczność, dostępność europejskich centrów danych wspierających wdrożenia w chmurze oraz dobre świadectwo, jakie wystawia firmie ponad 5000 klientów z całego świata.

CIC wesprze projekt „European Routing Platform Customer Service”, wznowiony niedawno przez T-Mobile. Projekt ma na celu zwiększenie elastyczności, zintegrowanie kampanii wychodzących, zmniejszenie kosztów oraz dodanie możliwości połączeń innych niż głosowe. Według T-Mobile korzyści płynące z wykorzystania zaawansowanych funkcji technologicznych w obsłudze klienta stanowią podstawę sukcesu kanałów komunikacji firmy oraz współpracujących z nią outsourcingowych call center.

„Mamy bardzo wysokie standardy, a firma Interactive Intelligence trzymała się ich bardzo skrupulatnie” – powiedział Werner Weiss, project manager w T-Mobile. – „Przekonała nas elastyczność systemu CIC, możliwość wdrożenia w chmurze oraz dobry stosunek jakości do ceny. Jednak decydującym czynnikiem były świetne opinie klientów firmy, zebrane podczas wizyt referencyjnych, a także wyjątkowe podejście specjalistów Interactive Intelligence do planowania projektu.”

Uruchomienie systemu planowane jest latem 2013 r. Aktualnie trwają konsultacje specjalistów z różnych dziedzin oraz menadżerów projektu z T-Mobile i Interactive Intelligence, mające na celu dokładne określenie wymagań i przebiegu procesu wdrożenia. Odbyły się już pierwsze sesje treningowe zespołów z obu firm.

źródło: Interactive Intelligence

Tagi: , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>