Odkryj zalety systemu 3CX VoIP IP PBX
3CX Phone System dla Windows to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie IP PBX zastępujące w 100% tradycyjne sprzętowe centrale PBX. System oparty został na protokole SIP wspiera większość popularnych telefonów IP, bram VoIP i dostawców usług VoIP, pozwala wykorzystywać i zarządzać liniami PSTN. System ten jest łatwy w zarządzaniu i może być w pełni zintegrowany z istniejącą infrastrukturą sieciową
3CX to programowa centrala telefoniczna zbudowana specyficznie pod system operacyjny Windows w oparciu o standard SIP. 3CX nie tylko zastępuje tradycyjne sprzętowe rozwiązania ale i przenosi komunikację w firmie na zupełnie nowy poziom integrując wiele kanałów komunikacji (głos, fax, chat , email) w jeden spójny system który jest łatwy w zarządzaniu, prosty w rozbudowie i znacząco zwiększa efektywność pracy. W odróżnieniu od konkurecji, prosty system licencjonowania (ilość kanałów rozmownych) udostępnia wszystkie funkcje najbardziej zaawansowanych systemów typu Unified Communications.
Główne zalety:
- Brak oddzielnego dedykowanego okablowania dla sieci telefonicznej, całość obsługiwana jest przez sieć informatyczną
- Łatwa instalacja oraz zarządzanie z interfejsu przeglądarki www
- Rozwiązanie tańsze od standardowej centrali PBX
- Możliwość podłączania pracowników zdalnych
- Możliwość indywidualnej konfiguracji linii przez jej użytkownika
- Współpraca i obsługa wielu operatorów VoIP
- Rozwiązanie pozwalające wykorzystać istniejące łącza telefoniczne za pomocą bram VoIP
- Oszczędności wynikające z zastosowania tanich połączeń VoIP
Funkcjonalność:
- 3CX VoIP Client – prostota obsługi , większa elastyczność, brak dodatkowych kosztów
- Łatwiejsze zarządzanie z poziomu przeglądarki www
- Nieograniczona liczba abonentów wewnętrznych
- Integracja z Windows Server 2008, 2003 oraz nawet Windows XP w wersji profesional.
- BLF – status zajętości linii
- integracja z MS Outlook
- 3CX Bridges – płynne podłączanie nowych oddziałów
- 3CX Tunnel – ułatwia zdalne połączenia
- Serwer Fax
- Unified Messaging – przesyłanie poczty głosowej oraz faxów na adresy e-mail
- Nieograniczona ilość zapowiedzi głosowych i wirtualnych sekretarek
- Provisioning – auto-konfiguracja telefonów
- Interkom
- Zaawansowane możliwości przekierowań rozmów
- Kolejkowanie rozmów
- Nagrywanie rozmów
- Konferencje (tworzenie pokoi konferencyjnych)
- Parkowanie, przejmowanie, przekierowywanie rozmów
——————————————————————————————————————-
Dostępne moduły (SC- liczba jednoczesnych połączeń):
- Mini Edition (4SC)
- Small Business Edition (8SC)
- Professional Edition 16SC
- Enterprise Edition 32SC
- Enterprise Edition 64SC
- Enterprise Edition 128SC
- Enterprise Edition 256SC
- Enterprise Edition 512SC
- Enterprise Edition 1024SC
——————————————————————————————————————-
System telefoniczny 3CX z modułem Call Center to programowa centrala IP dla Windows w pakiecie z modułem Call Center. Każda z central zawiera jeden rok dostępu do aktualizacji -Upgrade Insurance.
Dostępne moduły:
- Mini Edition (4SC) + CallCenter Module
- Small Business Edition (8SC) + CallCenter Module
- Professional Edition 16SC + CallCenter Module
- Enterprise Edition 32SC + CallCenter Module
- Enterprise Edition 64SC + CallCenter Module
- Enterprise Edition 128SC + CallCenter Module
- Enterprise Edition 256SC + CallCenter Module
- Enterprise Edition 512SC + CallCenter Module
- Enterprise Edition 1024SC + CallCenter Module
——————————————————————————————————————-
3CX Moduł integracji CRM ? Moduł integracji 3CX Phone System z systemem CRM ? licencja na jednego użytkownika. Każda wersja zawiera jeden rok dostępu do aktualizacji – Upgrade Insurance.
Dostępne moduły (moduł na 1 użytkownika):
- 3CX CRM Integration Module for Salesforce
- 3CX CRM Integration Module for Microsoft Dynamics
- 3CX CRM Integration Module for SugarCRM
- 3CX CRM Integration Module for Sage Act!
- 3CX CRM Integration Module for Google Contacts
——————————————————————————————————————-
3CX Hotel Module oferuje funkcje dedykowane dla hotelarstwa takie jak np. Zameldowanie, Wymeldowanie oraz Budzenie. Oferowany jest z możliwością integracji z oprogramowaniem hotelowym PMS lub bez. Zawiera jeden rok dostępu do aktualizacji – Upgrade Insurance.
Dostępne moduły:
- Hotel Module without PMS Integration
- Hotel Module with PMS Integration
——————————————————————————————————————-
Moduł 3CX Support API – Wsparcie techniczne 3CX dla użytkowników nie będących pod opieką dystrybutora. Wsparcie odbywa się przez e-mail, live chat oraz telefon.
Pozostałe dostępne wsparcia techniczne dla poszczególnych modułów:
- 3CX Support Enterpise Edition 1021SC
- 3CX Support Enterpise Edition 256SC
- 3CX Support Enterpise Edition 128SC
- 3CX Support Enterpise Edition 32SC
——————————————————————————————————————-
3CXPhone – Darmowy telefon VoIP dla Windows, Android i iPhone
3CXPhone to darmowy telefon VoIP w wersji dla systemów Windows, iPhone lub Android zainstalowanego na smart phonach,, takich jak Google Nexus, Sony Xperia, Motorola Droid czy Samsung Galaxy.
Oprogramowanie 3CXPhone możemy skonfigurować do pracy z operatorem VoIP, lub jako numer wewnętrzny do centrali VoIP PBX (np. 3CX Phone System) do wykonywania połączeń VoIP,
Instalacja i konfiguracja oprogramowania 3CXPhone jest prosta i zajmuje tylko kilka minut. Nie ma opłaty licencyjnej i nie są przywiązane do konkretnego operatora VoIP. Możesz pobrać wersję dla systemu Windows XP, Vista i 7 tutaj . Jeśli używasz systemu Android, możesz go pobrać z Google Play . IPhone wersja jest dostępna poprzez Appstore Apple.
Cechy
- Dostępne wersje dla Windows, Android i iPhone
- W systemie Windows wybrać z kilku popularnych interfejsów telefonicznych
- Automatycznie przepis ustawienia
- Multi-line
- Przekazywanie połączeń
- Nagrywanie rozmów na dysku
- Pokazuje osobisty dziennik call / Historia
- Obsługuje G.711, GSM i Speex codecs
- Łatwy do wdrożenia i zarządzania
- Obsługuje standard USB i zestawów słuchawkowych Jabra (Windows)
- Współpracuje z centralą 3CX Phone System, Asterisk i większością dostawców VoIP
Pełna oferta rozwiązań 3CX w sieci Freephone
Tagi: 3CX, Android, Asterisk, call, centrale, CRM, freephone, google, iPhone, Unified Communications, VoIP