Główna » Wiadomości

Platforma Vanberg Systems zintegrowana z Cloud CRM

Autor: krdian dnia 6 lutego 2013 Brak komentarzy

Vanberg Systems, marka Aiton Caldwell SA, będący dostawcą zintegrowanych rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm, rozszerzył swoją dotychczasową ofertę o system CRM, tworząc tym samym doskonałe rozwiązanie dla działów Call i Contact Center. Przedsiębiorcy otrzymali więc, w ramach jednej platformy telekomunikacyjnej, innowacyjne narzędzie służące do zarządzania relacjami z klientami. Projekt powstał we współpracy z firmą YourVision.

Dzięki integracji z systemem CRM lista korzyści wynikających z użytkowania rozwiązania Vanberg Systems rozszerzyła się o szereg narzędzi usprawniających profesjonalną obsługę klienta. Integracja umożliwia m.in. inicjowanie połączeń bezpośrednio z poziomu CRM, szybką prezentację historii rozmów oraz automatyczną identyfikację klienta na podstawie numeru telefonu. Dodatkowo, klienci otrzymali możliwość łatwego dodawania nowych klientów do bazy, szybki dostęp do bilingów z podziałem na wybranego kontrahenta i pracownika firmy oraz zapisanych w osobnych plikach rozmów telefonicznych.

Integracja telefonii z CRM, poprzez automatyzację procesów, oferuje pracownikom contact center oraz call center ogromne ułatwienie codziennych czynności. W sytuacji, gdy do działu dzwoni zainteresowany klient, na ekranie konsultanta pojawiają się odpowiednie informacje o nim oraz firmie z której dzwoni, co znacznie ułatwia obsługę. Dodatkowo dostępna jest cała dotychczasowa historia połączeń. Po zakończeniu połączenia można uzupełnić informacje na temat rozmowy oraz dodać wiadomość do historii kontaktu. Pracownikom call center integracja bazy klientów z CRM zezwala na zautomatyzowanie kampanii telemarketingowych, poprzez samoistne wybieranie numerów klientów z bazy oraz wywoływanie połączenia z poziomu CRM. Administrator, dzięki zaawansowanej usłudze nadzoru otrzymuje informacje o ilości nawiązanych połączeń, średnim czasie rozmowy i całkowitym koszcie.

„Rozbudowa Vanberg Systems o usługę CRM to kolejny etap w tworzeniu kompleksowego rozwiązania telekomunikacyjnego, wspierającego funkcjonowanie i zarządzanie biznesem. W tym celu nawiązujemy współpracę z firmami teleinformatycznymi, dzięki czemu nasi klienci otrzymają zintegrowane usługi dodatkowe, wspomagające funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa.” powiedział Michał Mysiak, Business Line Manager Vanberg Systems, Aiton Caldwell SA.

Vanberg Systems to zaawansowane i kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne. Platforma działa w oparciu o model SaaS (Software as a Service), w związku z czym użytkownik nie musi dokonywać zakupu żadnych aplikacji, ani instalacji ich na własnym komputerze, a do pełnego korzystania z usługi potrzebny jest mu wyłącznie internet. Dzięki nieograniczonej mobilności jest doskonałym rozwiązaniem dla rozproszonych struktur call i contact center, których pracownicy mogą wykonywać swą pracę z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy dostęp do internetu.

Tagi: , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>