Konferencja CRM GigaCon
16 kwietnia 2013 r. w warszawskim hotelu Courtyard (ul. Żwirki i Wigury 1) odbędzie się bezpłatna konferencja poświęcona najnowszym rozwiązaniom, usprawniającym działania przedsiębiorstwa w aspekcie utrzymania i rozwoju kontaktów z klientami. Uczestnicy spotkania będą mogli posłuchać interesujących wykładów, a występujące firmy zademonstrują zalety i możliwości promowanych narzędzi oraz specyficzne know-how w zakresie Customer Relationship Management.
Proponowane sesje tematyczne:
-
System CRM a prowadzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
-
Social CRM
-
Zarządzanie projektami CRM
-
Integracja systemów CRM i ERP
-
Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
-
E-business, E-commerce
-
CRM w modelu Cloud
-
Call Center w rozwiązaniach CRM
-
Outsourcing CRM
-
Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
-
Mobilny CRM
-
Jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CR
Konferencja skierowana jest do szerokiego kręgu odbiorców odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i marketingową
Na konferencję zapraszamy osoby zainteresowane rozwojem i informatyzacją firm, kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych oraz administratorów sieci,
inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM.
Słuchaczom zapewniamy:
-
komplet materiałów konferencyjnych,
-
przerwę kawową,
-
możliwość konsultacji z ekspertami i przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania związane z centrami danych oraz pamięciami masowymi
VoIP News objął patronatem medialnym to wydarzenie.
Więcej informacji: http://gigacon.org/crm-gigacon_kwiecien2013/warszawa
źródło: SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. k.
Tagi: Cloud, CRM, Giga Con, GigaCon, Konferencja