Główna » Imprezy

Seminarium – Analiza kosztów i korzyści związanych z migracją contact center do modelu chmury

Autor: krdian dnia 19 kwietnia 2013 Brak komentarzy

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań w zakresie biznesowej komunikacji IP, zaprasza na bezpłatne
e-seminarium pod tytułem „Analiza kosztów i korzyści związanych z migracją contact center do modelu chmury”. Seminarium, prowadzone w języku angielskim, odbędzie się we wtorek 30 kwietnia o godzinie 17:30.

 

Podczas trwającego ok. 75 minut seminarium zostaną omówione kluczowe kwestie związane
z biznesowym uzasadnieniem projektu migracji rozwiązania contact center do modelu chmury:

 

  • definiowanie i mierzenie korzyści wynikających z przeniesienia contact center do chmury;
  • zapewnianie bezpieczeństwa i niezawodności usługi;
  • przygotowanie dokładnego porównania kosztów użytkowania rozwiązania wdrożonego lokalnie i w chmurze;
  • wykorzystanie modelu chmury do zwiększenia jakości obsługi klienta.

 

Seminarium poprowadzi Keith Dawson, główny analityk w firmie Ovum, oraz Joe Staples, dyrektor ds. marketingu Interactive Intelligence. Po prezentacji nastąpi sesja pytań i odpowiedzi, w której wezmą udział również Elizabeth Herrell, główny analityk w Communication Initiatives, oraz J.R. Simmons, prezes i starszy konsultant COMgroup Inc.

 

„Rynek rozwiązań chmurowych contact center rośnie niemal dziesięć razy szybciej, niż sektor systemów wdrażanych tradycyjnie. Jednak dyrektorom i menadżerom obsługi klienta często trudno jest uzyskać wewnętrzne poparcie dla projektu migracji systemu w chmurę” – powiedział Joe Staples. – „Nasze seminarium przygotowaliśmy z myślą o osobach doceniających korzyści chmury, które poszukują profesjonalnej porady co do sposobu uzasadnienia i realizacji projektu migracji.”

 

Każdy uczestnik seminarium dodatkowo otrzyma bezpłatny artykuł firmy analitycznej Ovum, opublikowany 21 stycznia 2013 roku „The Total Cost of Ownership of Cloud and Premise-Based Contact Center Systems”. Zapraszamy do rejestracji pod linkiem.

Interactive Intelligence

Tagi: , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>