Główna » Sprzęt

Yeastar, producent central dodaje nowe funkcjonalności

Autor: FreePhone dnia 20 maja 2013 Brak komentarzy

YeastarYeastar  ciągle rozwija swoją ofertę central telefonicznych MyPBX.

Do pełnej gamy central  serii U – U100-U300 opublikowano dodatkowe opcje-

MyPBX_Addon_MyPBXClientSystem Bilingowy – MyBill pozwala na przypisywanie kosztów każdemu wykonanemu połączeniu. W systemie możemy określić stawki dla poszczególnych prefixów wybieranych. System działa w w dwóch typach rozliczeń Prepaid i PostPaid . Przeniesienie danych do systemów księgowych to tylko kliknięć myszą

MyPBX_Addon_CallRecordingNagrywanie Rozmów – MyPBX CallRecording  – pozwala na nagrywanie wszystkich rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących, które mają być rejestrowane.  Nagrania połączeń zostaną zapisane i przechowywane na dysku podłączonym do portu  USB.

MyPBX_Billing_SystemMyPBX Klient – MyPBX Client – pozwala na połączenie systemu komputerowego centralą telefoniczną. Klient MyPBX pozwala wykonywać różne operacje, w tym wyświetlanie stanu numerów wewnętrznych, zarządzanie kontaktami, wiadomości głosowe i CDR, Click2Call, wysyłać wiadomości pomiędzy numerami wewnętrznymi, zainicjować połączenie konferencyjne i stworzyć zadanie wywołania , itp.

W chwili obecnej dostępne są dobrze znane modele dla małych firm – MyPBX

  • SOHO MyPBX
  • MyPBX STANDARD

oraz seria bardziej rozbudowana seria U

  • U100 ,
  • U200,
  • U300
  • U5XX

Modele SOHO i STANDARD są już od kilku lat dobrze znana na naszym rynku


MyPBX_SOHOSOHO –  centrala z możliwością uruchomienia do

  • 8 równoczesnych połaczeń
  • 32 numerów wewnętrznych,
  • 32 linii VoIP
  • obsługą do 4 portów tradycyjnych ( 4 porty analogowe FXO i FXS, 4 porty ISDN BRA)

MyPBXSTANDARD  – centrala z możliwością uruchomienia do

  • 22 równoczesnych połaczeń
  • 100 numerów wewnętrznych,
  • 100 linii VoIP
  • obsługą do 16 portów tradycyjnych ( 4 porty analogowe FXO i FXS , 8 portów ISDN BRA)
  • 4 porty GSM/UMTS

Seria U to centrale w wersji do zabudowy RACK wysokości 1U oraz szeroka lista funkcji wbudowanych

Yeastar MyPBX U100

MyPBX U100

  • 25 równoczesnych połaczeń
  • 100 numerów wewnętrznych,
  • 100 linii VoIP
  • obsługą do 16 portów tradycyjnych ( 4 porty analogowe FXO i FXS, 8 portów ISDN BRA)
  • 8 portów GSM/UMTS

Yeastar MyPBX U100

MyPBX U200

  • 50 równoczesnych połaczeń
  • 200 numerów wewnętrznych,
  • 200 linii VoIP
  • obsługą do 16 portów tradycyjnych ( 4 porty analogowe FXO i FXS, 8 portów ISDN BRA)
  • 8 portów GSM/UMTS

Yeastar MyPBX U300

MyPBX U300

  • 50 równoczesnych połaczeń
  • 100 numerów wewnętrznych,
  • 100 linii VoIP
  • obsługą do 2 portów tradycyjnych ( 2 porty analogowe FXO i FXS)
  • 1 port ISDN PRA E1/T1/J1

Yeastar MyPBX U500

MyPBX U500 / U510/ U520

  • 80 równoczesnych połaczeń
  • 300 numerów wewnętrznych,
  • 300 linii VoIP
  • nagrywanie rozmów
  • Obsługa Dysku SATA
  • obsługą do 16 portów tradycyjnych ( 4 porty analogowe FXO i FXS, 8 portów ISDN BRA)
  • 8 portów GSM/UMTS
  • 0/1/2  porty ISDN PRA E1/T1/J1

Specyfikacja możliwości technicznych central Yeastar

SOHO STANDARD U100 U200 U300 U500/510/520

Numery wew

30 100 100 200 100 300

Równoczesne  połaczenia

8 22 25 50 50 80

Voice mail

4000 min 3000 min – z możliwością rozbudowy

HardDisk

2,5 “ SATA

USB

1 1 1 1

LAN

1 (10/100 Mbps) 1 (10/100/1000 Mbps

WAN

1 (10/100 Mbps)

1 (10/100/1000 Mbps

Kodeki

G711, G722, G729, GSM, SPEEX, ADPCM, H 261, H263,, H263P, H264, MPEG4

DTMF

Inband, RFC2833, SIP INFO

Typ połacznia

Static IP/ DHCP Static IP/ DHCP/ PPPoE, Open VPN

Inne

Firewall. VLAN, DDNS, QoS, DHCP Server

Nagrywanie ręcznie

tak tak tak tak tak tak

Nagrywanie Automatycznie

Na żadanie Na żadanie Na żadanie tak

Redundancja

Wspiera Wspiera Wspiera

Audio in/out

Wspiera Wspiera Wspiera Wspiera

CallBack

Wspiera Wspiera Wspiera Wspiera Wspiera

Fax T.38

Wspiera Wspiera Wspiera Wspiera Wspiera

SMS to mail / mail to SMS

Wspiera Wspiera Wspiera Wspiera Wspiera

Add-ons

Wspiera Wspiera Wspiera Wspiera

Funkcje centrali :

  • Przekazywanie połączeń z zapowiedzią i bez zapowiedzi
  • Wyświetlanie stanu linii na telefonach IP BLF
  • Wykaz połączeń  CDR
  • Call forward, , Call Routing, Call Transfer, Call Waiting
  • Wyświetlanie numeru przychodzącego Caller ID
  • Połączenia konferencyjne
  • Róznie scenariusze zalezne od pory dnia lub dnia tygodnia
  • Możliwość dzwonienia wg nazwy
  • DISA
  • Dopasowanie dźwięków do numeru przychodzącego
  • Funkcja „nie przeszkadzać”
  • Wbudowany firewall
  • Funkcja „follow me”
  • Zapowiedź IVR
  • Intercom
  • Granie na czekanie „music on hold”
  • Automatyczna konfiguracja telefonów IP – provisioning
  • Możliwość przypisania wirtualnych użytkowników PIN
  • Kolejkowanie połączeń przychodzących
  • Grupowanie numerów
  • Integracja ze SKYPE
  • Szybkie wybieranie
  • Możliwość podsłuchu ( np. dla Call Centre)
  • Możliwość prowadzenia videopołaczeń
  • Poczta głosowa
  • Wysyłanie wiadomości głosowych na email
  • Zarządzanie poporzez przeglądarkę www
  • Obsługa SIP TRUNK – odpowiednik ISDN PRA

 

Tagi: , , , , , , , , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>