Główna » Telekomunikacja

Comarch wdraża dla norweskiego przewoźnika platformę Comarch Contact Center w oparciu o system Aspect Unified IP

Autor: krdian dnia 2 lipca 2013 Brak komentarzy

Comarch zakończył wdrożenie platformy Unified IP dla firmy Hurtigruten, czołowego morskiego przewoźnika w Norwegii, który obsługuje kursy pasażerskie i towarowe od 120 lat. Oprócz przewozów regionalnych w Norwegii firma prowadzi rejsy wokół Grenlandii, Ameryki Południowej i Antarktydy. Flota Hurtigruten składa się z 12 dużych statków pasażerskich. Obrót firmy za rok 2011 wyniósł około 2 mld złotych.

`ievpjd4s

Wdrożenie zrealizowano wspólnie z firmą Aspect, której Comarch jest jedynym partnerem w tej części Europy. Rozwiązania Aspect Unified IP stanowi system zunifikowanej platformy komunikacyjnej pozwalającej na uzyskanie jak najlepszej informacji o dostępności konsultantów i supervisorów. Dzięki niemu współpraca pomiędzy osobami odpowiedzialnymi za wysublimowaną obsługę klienta staje się bardziej efektywna, pozwalając jednocześnie na załatwienie większości spraw już podczas pierwszego kontaktu.

W skład wdrożonej platformy Unified IP wchodzą następujące elementy składowe:

  • system automatycznej dystrybucji połączeń przychodzących [ACD]
  • automatyzacja kampanii wychodzących [PDS]
  • samoobsługowy portal głosowy [IVR]
  • wsparcie poczty elektronicznej
  • obsługa wiadomości tekstowych [SMS]
  • czat i komunikator oraz czaty i system natychmiastowego powiadamiania [IM] wspomagają organizacje, dla których najwyższa jakość obsługi klienta jest zadaniem najważniejszym

Współpraca z amerykańską firmą ASPECT, liderem UIP na globalnym rynku, którego rozwiązanie było wybrane przez klienta i wdrożone przez Comarch, przyniosło Comarchowi referencję, która otwiera możliwości pozyskania kolejnych projektów na rynku skandynawskim w zakresie własnych rozwiązań.

źródło: Comarch

Tagi: , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>