Główna » Wiadomości

Rozwiązanie chmurowe firmy Interactive Intelligence wyróżnione godłem Najwyższa Jakość

Autor: krdian dnia 23 lipca 2013 Brak komentarzy

CaaS Contact Center, rozwiązanie chmurowe dla centrum obsługi klienta firmy Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) zdobyło Złote Godło Programu Najwyższa Jakość 2013, odbywającego się pod patronatem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000.Zlote_Godlo_2013

 

Celem programu Najwyższa Jakość Quality International jest promowanie skutecznych metod zarządzania jakością w firmach i instytucjach działających na terytorium Polski. Ponadto projekt ma za zadanie wskazywanie potencjalnym klientom i konsumentom organizacji zachowujących najwyższe standardy jakościowe, gwarantujące otrzymanie produktu lub usługi na odpowiednim poziomie.

 

CaaS Contact Center to wszechstronne oprogramowanie dla centrów obsługi klienta, dostarczane organizacji w modelu chmury. Rozwiązanie jest zainstalowane na sprzęcie dostawcy, w jego centrum danych, i udostępniane klientowi poprzez sieć. Organizacja korzysta z systemu w ten sam sposób jak z energii elektrycznej – usługi, za którą płaci określone miesięczne rachunki. W momencie dużej ilości zleceń, może zakupić większy „abonament”. W okresach spadku aktywności – obniżyć koszty poprzez zmniejszenie wydajności systemu. Od 2012 roku CaaS Contact Center jest dostępny na rynku polskim.

 

W uzasadnieniu oceny rozwiązania zwrócono uwagę na poziom bezpieczeństwa usługi. Interactive Intelligence gwarantuje ciągłość dostarczania usługi na poziomie 99,999%, a pełna wirtualizacja systemu umożliwia izolację w oddzielnych instancjach danych klientów przechowywanych na serwerze systemowym. Kapituła programu Najwyższa Jakość doceniła również wdrożone standardy zarządzania oraz ich bieżący, stały monitoring, wyrażone w przyznanych firmie certyfikatach ISO 9001, SOX, JITC, SSAE16SOC II type 1.

 

„Fenomen chmury stanowi prostota i wygoda tego modelu dla użytkownika. Zamiast kupować na stałe pakiety oprogramowania i serwery, odbiorca kupuje funkcje, których w danym momencie potrzebuje. Nie musi samodzielnie niczego instalować, nie potrzebuje wykwalifikowanego personelu, który będzie dbał o ciągłość działania systemu” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „Jednak chmura wymaga wyboru zaufanego dostawcy. Tylko zachowanie najlepszych praktyk w zarządzaniu jakością daje gwarancję dostarczania bezpiecznej i niezawodnej usługi. Dlatego ogromnie cieszymy się, że Kapituła Programu Quality International doceniła nasze starania w tym zakresie. Złote Godło Najwyższa Jakość 2013 to kolejne świadectwo, że klienci mogą na nas polegać.”

Źródło: Interactive Intelligence

Tagi: , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>