Główna » Wiadomości

Interactive Intelligence w kwadrancie liderów raportu o infrastrukturze contact center

Autor: krdian dnia 2 sierpnia 2013 Brak komentarzy

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań do biznesowej komunikacji IP, został umieszczony przez firmę Gartner w kwadrancie liderów w raporcie Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure1 za 2013 r.

 

Raport firmy Gartner, który przedstawia rynkową analizę producentów na podstawie kompletności wizji i zdolności do jej realizacji, jest dołączony do biuletynu „Contact Center Automation” firmy Interactive Intelligence i dostępny do pobrania ze strony www.inin.com/MQ.

 

„Wciąż udoskonalamy nasze produkty i usługi, zwiększając skalowalność i bezpieczeństwo, wzbogacając naszą ofertę chmurową i dodając innowacyjne aplikacje, takie jak analiza mowy w czasie rzeczywistym oraz obsługa klientów mobilnych” – powiedział dr Donald E. Brown, założyciel i dyrektor generalny firmy Interactive Intelligence. – „Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że wysoka jakość obsługi klienta przekłada się na wzrost sprzedaży i lepsze wyniki finansowe. Zwiększony nacisk na zadowolenie klienta często skłania je do rozważenia oferty Interactive Intelligence.”

 

„W zeszłym roku osiągnęliśmy doskonałe wyniki finansowe. Łączna liczba zamówień w 2012 roku zwiększyła się o 48 proc. w porównaniu z 2011 r., a zamówienia na usługi chmurowe wzrosły o 123 proc. Stale zwiększamy nasz udział rynkowy; w 2012 r. podpisaliśmy o 147 proc. więcej kontaktów o wartości ponad miliona dolarów w porównaniu z poprzednim rokiem. Aby zaś stworzyć bardziej efektywną sieć sprzedaży i wsparcia, przejęliśmy kilka zagranicznych firm” – dodał Brown.

 

Według firmy Gartner, liderzy raportu Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure to „producenci o ugruntowanej pozycji z bogatą ofertą, znacznym udziałem w rynku, szerokim zasięgiem geograficznym, klarowną wizją ewolucji potrzeb centrów kontaktowych i udowodnionymi osiągnięciami w dostarczaniu produktów dla centrów kontaktowych.  Ich bieżąca oferta jest dobrze dostosowana do potrzeb rynku i występuje duże prawdopodobieństwo, że będą nadal dostarczać wiodące produkty. Liderzy niekoniecznie oferują najlepsze rozwiązania niezależnie od potrzeb klienta; jednak ogólnie rzecz biorąc, ich produkty są solidne i często mają pewne wyjątkowe możliwości. Ponadto producenci ci dostarczają rozwiązania, których wdrożenie wiąże się ze względnie niskim stopniem ryzyka”.

 

W 1997 roku firma Interactive Intelligence wprowadziła na rynek wielofunkcyjny pakiet oprogramowania komunikacji IP, Customer Interaction Center (CIC), aby zaoferować wielokanałowe aplikacje bez kosztów i złożoności, jaką cechują się produkty wielopunktowe, oparte na sprzęcie. Jednoplatformowa, programowa architektura CIC obejmuje aplikacje dla konsultantów i kierowników contact center, a także aplikacje do komunikacji zunifikowanej dla użytkowników biznesowych. Można ją wdrożyć w siedzibie klienta lub w modelu chmurowym. Więcej informacji o CIC można znaleźć pod adresem na stronie internetowej producenta.

 

1 Gartner, „Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure”, Drew Kraus, Geoff Johnson i Steve Blood, 18 czerwca 2013 r.

 

Zastrzeżenie:

Gartner nie popiera żadnego producenta, produktu ani usługi prezentowanej w swoich publikacjach badawczych ani nie zaleca użytkownikom wybierania wyłącznie sklasyfikowanych najwyżej producentów. Publikacje zawierają opinie organizacji badawczej firmy Gartner i nie powinny być traktowane jak stwierdzenia faktów. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, jawnych ani domniemanych, dotyczących tych badań, łącznie z gwarancjami przydatności handlowej albo użyteczności do określonego celu.

Źródło: Interactive Intelligence

Tagi: , , , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>