Główna » Wiadomości

Interactive Intelligence wprowadza aplikację monitorującą pracę contact center na iPadzie

Autor: krdian dnia 24 października 2013 Brak komentarzy

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, wydała aplikację mobilną Interaction Supervisor iPad Edition. Aplikacja, przystosowana do pracy na iPadzie lub iPadzie mini, usprawnia kontrolę jakości w centrach obsługi klienta, oferując dyrektorom i managerom contact center swobodny dostęp do informacji w dowolnej lokalizacji.

Interaction Supervisor iPad Edition™ zapewnia średnim i dużym przedsiębiorstwom następujące korzyści:

  • Konfigurowalna konsola  umożliwia mobilny, bezprzewodowy dostęp do statystyk analizy mowy w czasie rzeczywistym, a także do ocen poziomu usług według grupy roboczej, kolejki, konsultanta lub przedziału czasowego.
  • Alarmy w czasie rzeczywistym powiadamiają kierowników o przekroczeniu określonych progów jakościowych, na przykład średniego czasu oczekiwania na połączenie.
  • Widok lokalizacji konsultantów pokazuje, przy jakich stanowiskach siedzą konsultanci i jaki mają status (np. „Na obiedzie”, „Na szkoleniu”), a także wyświetla ich zdjęcia oraz umiejętności.

„Kontrola jakości pracy contact center jest skuteczniejsza, gdy managerowie pracują na ogólnej sali, widoczni i dostępni dla konsultantów” — powiedział Joe Staples, główny dyrektor ds. marketingu w firmie Interactive Intelligence. — „Jednak kiedy kierownik wychodzi z biura, traci wgląd w statystyki, których potrzebuje do wykonywania swoich zadań. Interaction Supervisor iPad Edition został zaprojektowany, aby rozwiązać ten problem. Szybsze podejmowanie decyzji na podstawie szczegółowych statystyk czasu rzeczywistego pozwala organizacjom usprawnić obsługę klienta – a właśnie o to nam chodzi.”

Interaction Supervisor iPad Edition stanowi część wielofunkcyjnego pakietu komunikacyjnego Customer Interaction Center (CIC). CIC zapewnia szeroką gamę wielokanałowych aplikacji komunikacyjnych dla centrów obsługi klienta oraz przedsiębiorstw. Może zostać wdrożone w modelu chmury albo w siedzibie klienta.

Aplikację Interaction Supervisor iPad Edition™ można nabyć u ponad 350 globalnych dystrybutorów firmy Interactive Intelligence, a także w sprzedaży bezpośredniej. Więcej informacji o rozwiązaniu można znaleźć pod adresem.

Źródło: Interactive Intelligence

Tagi: , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>