Główna » Wiadomości

Rozwiązanie Interactive Intelligence z certyfikatem zgodności operacyjnej z Microsoft Lync Server 2013

Autor: krdian dnia 24 stycznia 2014 Brak komentarzy

page4-img2Customer Interaction Center (CIC) 4.0, wielofunkcyjny system komunikacji zunifikowanej i obsługi klienta firmy Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), uzyskał certyfikat Lync 2013 w kategorii contact center, który potwierdza jego zgodność operacyjną z Microsoft Lync Server 2013.

Integracja rozwija oprogramowanie  Lync Server 2013 o szereg funkcji CIC, co zwiększa komfort pracy i współpracę użytkowników oraz upraszcza wdrożenie. Kluczowe cechy integracji obejmują:

  • Wspólną książkę kontaktów CIC i Lync Server. Użytkownicy obu systemów mają dostęp do informacji kontaktowych współpracowników w jednym interfejsie i mogą szybko nawiązać rozmowę telefoniczną, czat lub połączenie wideo, wysłać wiadomość email czy faks, a także udostępnić swój pulpit.
  • Synchronizacja powiadomień o obecności. Zarządzanie obecnością w czasie rzeczywistym pokazuje status pracowników korzystających z obu systemów, eliminując przekierowywanie połączeń w ciemno i ograniczając czas wstrzymywania połączeń.
  • Integracja SIP. Wykorzystanie standardowego protokołu komunikacyjnego SIP przyspiesza wdrożenie i nie wymaga stosowania bramek zewnętrznych producentów, co ogranicza koszty.

„Certyfikat zgodności operacyjnej z Lync Server potwierdza, że nasze rozwiązanie spełnia surowe wymagania w zakresie instalacji, konfiguracji, dokumentacji i wsparcia” — powiedział dyrektor Interactive Intelligence ds. globalnych sojuszy, Michael Shrall. — „Integracja CIC i Lync Server oznacza dla klientów kompletne wsparcie dla wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych procesów komunikacyjnych bez konieczności prowadzenia kosztownych i czasochłonnych projektów integracyjnych”.

Testy zgodności operacyjnej przeprowadzane przez Microsoft w ramach programu Lync ISV Qualification gwarantują, że zakwalifikowane aplikacje spełnią oczekiwania klientów w konkretnych scenariuszach wdrożeniowych. Testy obejmują wydajność, niezawodność i wykorzystanie SDK/API.

System CIC, dostępny do wdrożenia w modelu tradycyjnym lub w chmurze, oferuje organizacjom różnych rozmiarów funkcje wielokanałowego contact center, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych. Zawiera aplikacje kierowania i kolejkowania interakcji, menu głosowego, nagrywania połączeń i ekranów, automatyzacji kampanii wychodzących, zarządzania personelem, analizy mowy w czasie rzeczywistym i inne.

Interactive Intelligence po raz pierwszy otrzymał certyfikat zgodności operacyjnej Lync w 2010 roku. Firma jest złotym partnerem ISV Microsoft od 2007 roku.

Więcej informacji o integracji CIC I Lync Server można znaleźć na stronie http://technet.microsoft.com/en-us/lync/hh972602.aspx.

Źródło: Interactive Intelligence 

Tagi: , , , , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>