Główna » Wiadomości

Metamorfozy obsługi klienta z Interactive Intelligence

Autor: krdian dnia 11 marca 2014 Brak komentarzy

page4-img2

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, rozpoczyna zbieranie zgłoszeń do konkursu „Metamorfozy obsługi klienta: W stylu contact center”.

W konkursie może wziąć udział każda firma, która chciałaby bezpłatnie zmodernizować technologie, sprzęt i wyposażenie swojego contact center. Modernizacja będzie obejmować wdrożenie rozwiązania Interactive Intelligence w modelu chmury, a także dostarczenie niezbędnego sprzętu, telefonów, zestawów słuchawkowych, oprogramowania CRM, stacji roboczych, monitorów, umeblowania, projektu wnętrza oraz usług szkoleniowych i konsultingowych. Konkurs jest otwarty dla organizacji o dowolnej wielkości, lokalizacji oraz profilu działalności.

„Klienci często narzekają na „brak chęci do pomocy” u konsultantów contact center. Nie zdają sobie sprawy, że przyczyną złej komunikacji często jest kiepska technologia i organizacja tego działu” – powiedział Joe Staples, główny dyrektor ds. marketingu w Interactive Intelligence. – Konkurs „Metamorfozy…” ma zademonstrować, jak wielką różnicę w jakości pracy contact center wprowadzają najnowsze technologie, urządzenia i praktyki obsługi klienta. Szczęśliwy zwycięzca będzie mógł korzystać z takich rozwiązań za darmo przez okres co najmniej 3 lat.”

Firma Interactive Intelligence dostarczy zwycięzcy konkursy całe oprogramowanie i wyposażenie contact center w modelu chmury. Zaoferuje też usługi szkoleniowe i konsultingowe. Dodatkowe technologie, urządzenia i usługi dostarczą partnerzy Interactive Intelligence i sponsorzy konkursu, m. in.: Contact Center Compliance, OrgSpan, Plantronics i Zendesk.

Zwycięzcę „Metamorfoz…” wybierze jury powołane przez Interactive Intelligence. Firma ogłosi wyniki konkursu podczas dorocznej międzynarodowej konferencji dla klientów i partnerów, Interactions 2014, która odbędzie się w dniach 2-5 czerwca 2014 r. w Indianapolis w Stanach Zjednoczonych. Zwycięzca nie musi być obecny na konferencji, aby otrzymać nagrodę.

Modernizacja zwycięskiego contact center będzie dokumentowana za pomocą zdjęć, filmów, blogów i artykułów od początku do końca trwania programu.

Kandydaci mogą wypełniać formularz zgłoszeniowy od dziś do 30 kwietnia. Regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy można znaleźć pod adresem www.customerexperiencemakeover.com. Zgłoszenia firm, które prowadzą już rozmowy handlowe z firmą Interactive Intelligence lub jednym z jej dystrybutorów, nie będą brane pod uwagę.

Źródło:  Interactive Intelligence 

Tagi: , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>