Metamorfozy obsługi klienta z Interactive Intelligence
Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, rozpoczyna zbieranie zgłoszeń do konkursu „Metamorfozy obsługi klienta: W stylu contact center”.
W konkursie może wziąć udział każda firma, która chciałaby bezpłatnie zmodernizować technologie, sprzęt i wyposażenie swojego contact center. Modernizacja będzie obejmować wdrożenie rozwiązania Interactive Intelligence w modelu chmury, a także dostarczenie niezbędnego sprzętu, telefonów, zestawów słuchawkowych, oprogramowania CRM, stacji roboczych, monitorów, umeblowania, projektu wnętrza oraz usług szkoleniowych i konsultingowych. Konkurs jest otwarty dla organizacji o dowolnej wielkości, lokalizacji oraz profilu działalności.
„Klienci często narzekają na „brak chęci do pomocy” u konsultantów contact center. Nie zdają sobie sprawy, że przyczyną złej komunikacji często jest kiepska technologia i organizacja tego działu” – powiedział Joe Staples, główny dyrektor ds. marketingu w Interactive Intelligence. – Konkurs „Metamorfozy…” ma zademonstrować, jak wielką różnicę w jakości pracy contact center wprowadzają najnowsze technologie, urządzenia i praktyki obsługi klienta. Szczęśliwy zwycięzca będzie mógł korzystać z takich rozwiązań za darmo przez okres co najmniej 3 lat.”
Firma Interactive Intelligence dostarczy zwycięzcy konkursy całe oprogramowanie i wyposażenie contact center w modelu chmury. Zaoferuje też usługi szkoleniowe i konsultingowe. Dodatkowe technologie, urządzenia i usługi dostarczą partnerzy Interactive Intelligence i sponsorzy konkursu, m. in.: Contact Center Compliance, OrgSpan, Plantronics i Zendesk.
Zwycięzcę „Metamorfoz…” wybierze jury powołane przez Interactive Intelligence. Firma ogłosi wyniki konkursu podczas dorocznej międzynarodowej konferencji dla klientów i partnerów, Interactions 2014, która odbędzie się w dniach 2-5 czerwca 2014 r. w Indianapolis w Stanach Zjednoczonych. Zwycięzca nie musi być obecny na konferencji, aby otrzymać nagrodę.
Modernizacja zwycięskiego contact center będzie dokumentowana za pomocą zdjęć, filmów, blogów i artykułów od początku do końca trwania programu.
Kandydaci mogą wypełniać formularz zgłoszeniowy od dziś do 30 kwietnia. Regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy można znaleźć pod adresem www.customerexperiencemakeover.com. Zgłoszenia firm, które prowadzą już rozmowy handlowe z firmą Interactive Intelligence lub jednym z jej dystrybutorów, nie będą brane pod uwagę.
Źródło: Interactive Intelligence
Tagi: contact center, CRM, Interactive Intelligence, konkurs, VoIP