IVR 2.0 – obsługa połączeń w klasie Enterprise
Jednym z wyróżników Lettel’a, przenoszącym rozwiązanie na poziom 2.0, jest możliwość pełnej integracji z już stosowanymi centralami telefonicznymi oraz systemami call center. Funkcjonalności, które zawiera Lettel mogą wspierać dotychczas używane rozwiązania, co umożliwi szybką poprawę jakości obsługi klienta, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych.
Co więcej, intuicyjny, graficzny edytor scenariuszy, zapewnia pełną kontrolę i samodzielność we wprowadzaniu zmian w strukturze drzewa IVR. Bez dodatkowych kosztów i angażowania firm zewnętrznych.
Lettel daje możliwość zarówno prowadzenia kampanii wychodzących (sprzedażowych, marketingowych, informacyjnych itp.) jak i pełnej obsługi infolinii. Poza standardowym wykorzystaniem, jest doskonałym rozwiązaniem w przypadku wszelkich działań zakładających złożoną interakcję z odbiorcą – takich jak badanie opinii klientów czy konkursy telefoniczne. Szereg dostępnych funkcjonalności umożliwia tworzenie nawet najbardziej skomplikowanych scenariuszy, także z wykorzystaniem kanałów wspierających komunikat głosowy – jak wiadomość e-mail czy SMS.
Założeniem twórców było przygotowanie rozwiązania, które swoim zakresem funkcjonalności oraz stabilnością będzie w stanie sprostać wymogom stawianym przez świadomych klientów, wśród których są zarówno firmy jak i instytucje.
„Pierwsze wdrożenia potwierdzają wysoką skuteczność rozwiązania w podnoszeniu efektywności obsługi klienta. Jednocześnie zapewniają naszym Klientom oszczędność środków przeznaczanych do tej pory na wprowadzanie nawet najdrobniejszej zmiany w strukturze IVR-a.” – mówi Szymon Kulawiak, CEO Lettel sp. z o.o.
Budowa tak kompleksowego i dopracowanego narzędzia możliwa była dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zakresie wdrożeń rozwiązań contact center.
Więcej informacji można znaleźć na www.lettel.pl
Źródło: Lettel
Tagi: call center, contact center, IVR, VoIP