Eksperci o rozwoju polskiego rynku obsługi klienta
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, opublikował broszurę podsumowującą aktualną sytuację oraz trendy rozwojowe rynku obsługi klienta. Broszura została przygotowana na podstawie wypowiedzi praktyków branży, konsultantów, przedstawicieli organizacji branżowych i mediów.
Wydawnictwo „Trendy Contact Center 2014” zostało stworzone jako próba obiektywnego zapisu obrazu rynku obsługi klienta w 2014 roku. Zawiera opinie ekspertów na takie pytania jak: definicja i recepta na sukces w contact center, największe wyzwania stojące aktualnie przed menadżerami obsługi klienta, nowinki i trendy technologiczne w systemach contact center oraz spojrzenie w przyszłość – jak obsługa klienta będzie wyglądała za 10 lat? Udostępnia również szereg porad dla firm przygotowujących się do przetargu na nowe oprogramowanie contact center.
W projekcie uczestniczyli m.in.: Jacek Barankiewicz, wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Maciej Buś, prezes Forum Call Center, Łukasz Wiktor, dyrektor Biura Obsługi Klientów mBanku, Piotr Krawczyk, dyrektor operacyjny Mondial Assistance i inni.
„Świat komunikacji zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Nasze kontakty ze znajomymi, przyjaciółmi i partnerami biznesowymi wyglądają dzisiaj zupełnie inaczej niż kilka lat temu. Powszechny dostęp do sieci, popularność smartfonów, komunikatorów i sieci społecznościowych zmieniają podejście do komunikacji biznesowej i wpływają na sposób obsługi klienta” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „W tym niewielkim wydawnictwie chcieliśmy stworzyć szkic rynku contact center w 2014 roku. Być może za dziesięć lat ciekawie będzie powrócić do tej broszury i sprawdzić trafność naszych prognoz.”
Broszura jest dostępna do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Interactive Intelligence.
Źródło: Interactive Intelligence.
Tagi: call center, contact center, Interactive Intelligence, uc, VoIP