Główna » Wiadomości

Przełomowy system analizy skuteczności reklam i ogłoszeń – „ePASO”

Autor: krdian dnia 13 maja 2014 Brak komentarzy

page4-img2Najczęściej zadawane pytanie przez specjalistów od reklamy, marketingu i sprzedaży brzmi „skąd pochodzi klient?”.
Grupa LoVo wyjaśnia:

– Można to zrobić przy minimalnych nakładach kapitałowych. Działanie sytemu jest równie przełomowe jak proste – pozwala przedsiębiorcy zlokalizować źródło klientów bez zbędnych ankiet czy badań.

„Nasza technologia, Twój biznes”
W maju zeszłego roku Grupa LoVo wprowadziła na polski rynek kolejny produkt czyli innowacyjne rozwiązanie pod nazwą ePASO (Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych).

Grupa LoVo, łącząc możliwość przydzielania i zarządzania dowolną ilością numeracji telefonicznej w połączeniu z systemem ePASO, pozwala na wynajęcie wirtualnej numeracji w pakietach od 50 do nawet kilku tysięcy numerów i identyfikowanie ich źródła. Każdy komunikat marketingowy, reklama, ogłoszenie oraz nośniki komunikacji marketingowej takie jak portale i serwisy internetowe, prasa, outdoor i inne media, mogą mieć swój niepowtarzalny techniczny numer telefoniczny. Platforma HIPERUS, należąca do Grupy LoVo, jest w stanie obsłużyć, rozróżnić i raportować „on line” wszystkie działania na wirtualnych numerach.

– Dotychczasowa analityka Internetu, który jest mierzalny w czynnościach jakie wykonują internauci, czyli akcje związane z „klikalnością”, dają obraz popularności danego portalu, ale nie dają pełnego obrazu w postaci kontynuacji interakcji wyrażonej np. kontaktem telefonicznym, który w efekcie końcowym może prowadzić do transakcji – mówi Krzysztof Dzięgielewski, Dyrektor Projektu ePASO.

Wyjątek w Internecie stanowi e-commers, czyli sklepy internetowe, dla których najważniejsza jest analiza zrealizowanej sprzedaży, a nie statystyki popularności. Dla przykładu pomiar efektywności w serwisach ogłoszeniowych jest ważny, ponieważ popularność serwisów ogłoszeniowych jest zmienna. Internauta zaglądający do serwisów ogłoszeniowych nie jest lojalny. I nie musi! „Klikalność” w serwisy ogłoszeniowe jest uzależniona od reklamy serwisu, pozycji w wynikach wyszukiwania Google, czy znajomości domeny przez użytkowników. Wiedza na temat aktualnej popularności i skuteczności powinna pozwalać  przedsiębiorcom optymalizować koszty marketingowe i racjonalnie nimi zarządzać.

Nowa technologia pomiaru

Platforma ePASO to rozbudowany do poziomu kilkuset wyników system raportowy analizujący kontakty telefoniczne. Telefon i połączenia telefoniczne nigdy dotąd nie były wykorzystywane do mierzenia efektywności i skuteczności ogłoszeń i reklam w wymiarze masowym i powszechnym. Dzięki ePASO rzeczywistość analityczna może ulec zmianie.

– Przedsiębiorca zarządzając firmą spośród wielu czynności jakie codziennie operacyjnie wykonuje przez znaczącą część czasu mierzy, optymalizuje, kontroluje. Pierwsze wdrożenia jakie realizujemy pokazują, że codzienna praca z ePASO rozbudza nowe potrzeby w obszarze wiedzy jaką daje analityka realizowana poprzez połączenia telefoniczne. „Słowo”,  jako jeden z ważniejszych elementów uwzględniany w pozycjonowaniu stron www w wyszukiwarce Google, skłonił jednego z przedsiębiorców do wykorzystania ePASO do testowania reakcji użytkowników Internetu na ten sam element ( mieszkanie na wynajem ) opisywany w różnych konfiguracjach słownych. Ten sam produkt, różny opis,  publikowany w mediach o podobnym charakterze dał zaskakujące rezultaty. Ogłoszenia dotyczące tej samej nieruchomości, ale z różnymi jej opisami, rozkładającymi inaczej akcenty słowne, prezentujące inaczej walory poprzez używanie przymiotników lub ich zdecydowane ograniczanie, opatrzone niepowtarzalnym wirtualnym numerem telefonicznym pokazały, że różnice w opisie znacząco wpływają na atrakcyjność i reaktywność ze strony klienta. Wiadome było, że różnice te występują. Przedsiębiorca nie wiedział jednak, które opisy i słowa będą popularniejsze i efektywniejsze. Test wskazał kierunek. Najważniejszym jednak dla mnie komentarzem tego przedsiębiorcy był fakt, że tę unikalną wiedzę posiadł w zaledwie kilka godzin po opublikowaniu ogłoszenia zestawiając dane z pomiaru klikalności w ofertę z ilością połączeń telefonicznych. Użytkownicy ePASO kreują zatem także własne zastosowania platformy – opowiada Krzysztof Dzięgielewski.

Zastosowanie rozwiązań teleinformatycznych w analityce skuteczności reklam, ogłoszeń i mediów to działanie prekursorskie. Dzięki specjalistycznej aplikacji planowanie i zarządzanie wirtualną numeracją oraz budowanie siatki numerów wirtualnych staje się proste. Automatyzacja planowania tysięcy numerów wirtualnych powoduje, że analityka mediów, komunikatów, pracowników może być realizowana z dnia na dzień.

Jak to działa?

A – numer inicjujący połączenie – Klient znalazł interesujące go ogłoszenie, dzwoni ze swojego telefonu komórkowego lub stacjonarnego.

B – numer wirtualny – numer przypisany w danym kanale komunikacji marketingowej przypisany do reklamy publikowanej w Internecie, ogłoszenia publikowanego w serwisie ogłoszeniowym lub ogłoszeniu prasowym.

C – numer docelowy, na który przekierowywane jest połączenie z numeru wirtualnego, do którego ostatecznie dodzwania się numer inicjujący – jest to numer przypisany do handlowca, biura lub konsultanta w call center.

Przykład wykorzystania platformy ePASO

Współpraca Developera z portalami newsowymi oraz serwisami ogłoszeniowymi.

W przypadku Developera, ePASO pozwala zbadać skuteczność konkretnego komunikatu marketingowego oraz portalu newsowego lub serwisu ogłoszeniowego, z którymi współpracuje Developer. Przyporządkowanie wirtualnego numeru telefonu do każdego ogłoszenia o sprzedaży mieszkania w nowej inwestycji. Potencjalny klient Developera, dzwoniąc pod wirtualny numer, zostanie przekierowany do danego przedstawiciela Developera, a dzięki usłudze ePASO, Developer będzie miał informację, w którym portalu Internetowym lub na którym serwisie ogłoszeniowym klient znalazł ogłoszenie. Liczba kontaktów telefonicznych to możliwość optymalizacji i relokacji środków, a tym samym szansa dla Developera na przyspieszenie sprzedaży inwestycji.

Grupa LoVo

LoVo to grupa spółek działających w branży nowoczesnych usług telekomunikacyjnych na rynku ogólnopolskim i międzynarodowym. Podstawową działalnością spółek jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń telefonicznych i dostępu do Internetu. LoVo posiada wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej świadcząc usługi dla operatorów, resellerów oraz klientów biznesowych. Grupa dynamicznie się rozwija, bazując na innowacyjnych, zaawansowanych  technologicznie, niezawodnych rozwiązaniach.

Źródło: Grupa LoVo

Tagi: , , , , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>