Główna » Wiadomości

Genesys ponownie liderem w raporcie Gartnera na temat infrastruktury Contact Center

Autor: krdian dnia 18 czerwca 2014 Brak komentarzy

GenesyslogoFirma Genesys już szósty rok z rzędu została umieszczona w kwadracie Liderów w raporcie „Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure” przygotowanym przez niezależnych ekspertów Gartner, Inc. W zestawieniu, firmy tworzące infrastrukturę centrów obsługi klienta analizowane są pod kątem zakresu oferty, innowacyjności proponowanych rozwiązań oraz oceny ich wdrożeń.

 

Autorzy najnowszego raportu Gartnera zwracają uwagę na coraz większą złożoność architektury contact center, a jednocześnie – na rosnące oczekiwania w zakresie wydajności oraz efektywności kosztowej tego typu rozwiązań. Zdaniem ekspertów, coraz większy odsetek firm i instytucji preferuje zakup całości lub większości niezbędnego oprogramowania z jednego źródła – z uwagi na łatwość implementacji, zarządzania oraz integracji z już posiadanymi systemami.

Genesys oferuje obecnie najszersze portfolio rozwiązań i usług wspierających obsługę klienta oraz pracę contact center i back office, obejmujące produkty własne oraz pochodzące od partnerów strategicznych. Platforma Genesys Customer Engagement jest stale rozbudowywana – w zależności od wielkości contact center, dostępne są pakiety dedykowane centrom małym (Premier Edition), średnim (Business Edition) oraz dużym (Enterprise Edition). Pierwszy z nich dostępny jest poprzez chmurę, a pozostałe dwa również w formie stacjonarnej.

W Polsce, z rozwiązań Genesys korzysta m.in. większość operatorów telekomunikacyjnych, wiodące firmy ubezpieczeniowe oraz podmioty z pierwszej dziesiątki największych banków.

Źródło: Genesys

Tagi: , , , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>