Genesys ponownie liderem w raporcie Gartnera na temat infrastruktury Contact Center
Autor: krdian dnia 18 czerwca 2014
Brak komentarzy
Firma Genesys już szósty rok z rzędu została umieszczona w kwadracie Liderów w raporcie „Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure” przygotowanym przez niezależnych ekspertów Gartner, Inc. W zestawieniu, firmy tworzące infrastrukturę centrów obsługi klienta analizowane są pod kątem zakresu oferty, innowacyjności proponowanych rozwiązań oraz oceny ich wdrożeń.
Autorzy najnowszego raportu Gartnera zwracają uwagę na coraz większą złożoność architektury contact center, a jednocześnie – na rosnące oczekiwania w zakresie wydajności oraz efektywności kosztowej tego typu rozwiązań. Zdaniem ekspertów, coraz większy odsetek firm i instytucji preferuje zakup całości lub większości niezbędnego oprogramowania z jednego źródła – z uwagi na łatwość implementacji, zarządzania oraz integracji z już posiadanymi systemami.
Genesys oferuje obecnie najszersze portfolio rozwiązań i usług wspierających obsługę klienta oraz pracę contact center i back office, obejmujące produkty własne oraz pochodzące od partnerów strategicznych. Platforma Genesys Customer Engagement jest stale rozbudowywana – w zależności od wielkości contact center, dostępne są pakiety dedykowane centrom małym (Premier Edition), średnim (Business Edition) oraz dużym (Enterprise Edition). Pierwszy z nich dostępny jest poprzez chmurę, a pozostałe dwa również w formie stacjonarnej.
W Polsce, z rozwiązań Genesys korzysta m.in. większość operatorów telekomunikacyjnych, wiodące firmy ubezpieczeniowe oraz podmioty z pierwszej dziesiątki największych banków.
Źródło: Genesys
Tagi: contact center, gartner, Genesys, operator, raport, uc, VoIP