Główna » Wiadomości

Młodzież i eksperci o obsłudze klienta: dyskusje panelowe podczas Interactions 2014

Autor: krdian dnia 30 lipca 2014 Brak komentarzy

page4-img2Jednym z najciekawszych wydarzeń globalnej konferencji Interactions 2014, zorganizowanej przez Interactive Intelligence Inc. (Nasdaq: ININ) były dyskusje panelowe z udziałem konsumentów urodzonych pod koniec ubiegłego tysiąclecia oraz analityków i konsultantów branżowych, w których dzielili się oni swoimi preferencjami i opiniami na temat obsługi klienta.

Dyskusja z udziałem młodych konsumentów ujawniła kilka interesujących faktów. Klienci z tej grupy wiekowej:

  • Wykorzystują komunikację z firmami w mediach społecznościowych przede wszystkim po to, aby otrzymać atrakcyjne zniżki lub dostęp do promocji; ponadto podczas zakupów regularnie wykorzystują kupony i kody rabatowe.

  • Nieustannie używają smartfonów i często sprawdzają w sklepach rozmiar lub jakość artykułów, a następnie kupują je w sieci za pośrednictwem urządzeń mobilnych, aby zapłacić mniej.

  • W komunikacji internetowej domagają się opcji „zrezygnuj z otrzymywania wiadomości” i korzystają z niej, jeśli treść nie jest nowa lub spersonalizowana.

  • Wbrew powszechnej opinii nadal preferują telefon jako środek komunikacji z obsługą klienta i wsparciem technicznym.

Z kolei podczas dyskusji panelowej „Spostrzeżenia ekspertów” kilku analityków i konsultantów branżowych podzieliło się swoimi opiniami o technologiach contact center najbardziej godnych uwagi i najbardziej przereklamowanych. Dyskusja doprowadziła do kilku interesujących ustaleń, m.in.:

  • Chmura oraz wsparcie wirtualne/zdalne to obecnie najciekawsze technologie w dziedzinie obsługi klienta; warto uważnie obserwować ich rozwój.

  • WebRTC i wideo to jedne z najbardziej przereklamowanych współczesnych technologii.

  • Kluczem do udanych wdrożeń chmurowych jest dokładne i rzetelne przeprowadzenie początkowych prac związanych z określeniem warunków umów SLA, zakresu zadań i podziału obowiązków – zwłaszcza w obszarze wsparcia i zarządzania.

  • Choć dział IT pozostaje odpowiedzialny za urządzenia mobilne, media społecznościowe są w firmach terenem spornym. Dział marketingu uważa je za swoją domenę, ponieważ stanowią efektywne narzędzie budowy wizerunku, jednak w rozbudowanych profilach firmowych toczy się również wiele interakcji związanych z obsługą klienta, które mogłyby i powinny zostać przekazane do contact center.

Globalna konferencja Interactive Intelligence, Interactions 2014, odbyła się w Indianapolis w Stanach Zjednoczonych w czerwcu b.r. Przyciągnęła ponad 2 tysiące uczestników z 42 krajów całego świata, w tym aktualnych i potencjalnych klientów firmy, analityków branżowych i finansowych, konsultantów i dziennikarzy. Uczestnicy mogli wziąć udział w ponad 200 sesjach ukierunkowanych na rozwój wiedzy w zakresie zwiększania jakości obsługi i satysfakcji klientów. Kolejna edycja wydarzenia planowana jest 9-11 czerwca 2015 roku.

Tagi: , , , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>