Główna » Wiadomości

Spikon oraz Voice Telecom wdrożył technologię VoIP w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku

Autor: spikon dnia 20 stycznia 2015 komentarze 2
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne (UCK) w Gdańsku przy współpracy z Voice Telecom oraz Operatorem VoIP – Spikon zdecydowało się na wprowadzenie pełnego zakresu technologii VoIP w swojej placówce, w celu optymalizacji obsługi telefonicznej pacjentów.


Jest to jeden z bardziej znaczących projektów wdrożonych przez nas na pomorzu, którego efekty są już zauważalne w tak krótkim czasie po rozpoczęciu działania.

Zastosowana technologia VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) to rozwiązanie polegające na przetworzeniu mowy na reprezentację cyfrową. Głos poddany zostaje odpowiedniej kompresji oraz kodowaniu, a następnie zostaje podzielony na pakiety. Strumień takich pakietów przesyłany jest następnie za pomocą sieci, gdzie w węźle odbiorczym cały proces zostaje odtworzony w odwrotnym kierunku, co przekłada się na naturalny sygnał głosu. Aby zapewnić wysoką jakość i idealną krystaliczną barwę głosu rozmówcy stosowane są różnorodne zaawansowane technologie.

W dzisiejszych czasach ciężko jest wyobrazić sobie profesjonalne Call Center bazujące na innej technologii, jednakże dopiero niewielka ilość jednostek publicznych korzysta z tych rozwiązań.

Karolina Gronalewska, Kierownik Działu Logistyki Medycznej Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku, już po kilku tygodniach działania systemu zauważa pozytywne aspekty przejścia na operatora VOIP z tradycyjnej telefonii. Jak sama zauważa, szpital zwiększył swoją wydajność pod względem obsługi interesantów. Ponadto pacjenci są w stanie szybciej dodzwonić się do placówki, co przekłada się na wzrost współczynnika odbieranych połączeń.

W ciągu miesiąca od uruchomienia telefonii VoIP w szpitalu, placówka zdążyła otrzymać szereg informacji zwrotnych od zadowolonych pacjentów.

Jak wskazują sami dzwoniący, nie ma trudności w uzyskaniu połączenia, linie nie są przeciążone tak jak wcześniej, a obsługa odbywa się o wiele sprawniej. Za opiniami stoją również liczby – współczynnik odbieranych połączeń wzrósł ponad 8-krotnie od uruchomienia systemu VoIP, wpłynęło to również na krótsze kolejki oraz czas oczekiwania na wizytę.

„Niewystarczająca wydajność tradycyjnego systemu powodowała, iż samo odwołanie wizyty stanowiło problem, a tym samym blokowało miejsce, z którego mógł skorzystać inny pacjent. Obecnie problem ten został rozwiązany dzięki zastosowaniu rozwiązań operatora Spikon” – mówi Karolina Gronalewska z UCK.

Jak wskazuje Damian Bokkus, prezes firmy Spikon, z wielką satysfakcją przyjęty został fakt pomyślnej realizacji tak dużego przedsięwzięcia, jakim było wdrożenie systemu VoIP w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku, a tym samym zwiększenie innowacyjności placówki. „Jednocześnie liczymy na współpracę z kolejnymi jednostkami służby zdrowia oraz administracji publicznej” – podkreśla.

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

komentarze 2 do wpisu “Spikon oraz Voice Telecom wdrożył technologię VoIP w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku”

  1. Edzia said:

    Rzeczywiście można się tam łatwiej dodzwonić! nie wiedziałam, że to Wasza zasługa ;p

  2. Nplus said:

    Pogratulować. Szukacie pracowników?

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>