Klient zadzwoni do Ciebie prosto z Twojej strony internetowej!
Wyobraź sobie rewolucyjne rozwiązanie w obsłudze klienta Twojej firmy!
Twój potencjalny klient właśnie trafił do Ciebie na stronę internetową. Przegląda ofertę, porównuje produkty i usługi.
Jak często to bywa w kwestii podjęcia ostatecznej decyzji, klient będzie czuł się pewniej, kiedy dopyta Cię o wszystkie szczegóły związane z prezentowaną na stronie ofertą.
Osoba wchodząca na stronę już nie musi szukać kontaktu, nie musi nawet posiadać telefonu. Wystarczy, że naciśnie odpowiedni przycisk na stronie, a rozpocznie się połączenie.
Co istotne: ani Ty, ani osoba do Ciebie dzwoniąca nie wyda na to połączenie nawet grosza! Cała rozmowa jest darmowa, a jedyny koszt związany z funkcjonowaniem narzędzia to miesięczna opłata w wysokości 14,99 zł netto.
Pewnie powiesz, że takie rozwiązanie jest dobre tylko wtedy, gdy na stałe ktoś czuwa przy firmowym telefonie? Nic bardziej mylnego. Rozmowa z Twojej strony może zostać przekierowana na telefon komórkowy, a po godzinach Twojej pracy dzwoniący może usłyszeć specjalnie przygotowaną informację z prośbą o nagranie wiadomości lub kontakt w innym terminie.
Rozwiązanie wprowadzone przez Spikon opiera się na innowacyjnej i dotychczas niestosowanej w Polsce technologii, co pozytywnie wpływa na jej bezawaryjność oraz wysoką jakość połączeń, nawet przy wolniejszym transferze danych. Usługa nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania. Wystarczy tylko posiadać podłączony mikrofon.
Jakie realne korzyści może przynieść usługa Click2Talk w Spikon?
Dla Twojego klienta:
– Przede wszystkim to bardzo wysoka jakość połączenia, dotąd niespotykana na naszym rynku.
– Klient nie musi szukać kontaktu, nie musi nawet posiadać telefonu.
– Połączenie może zostać wykonane np. z telefonu komórkowego, który jest połączony z internetem.
– Rozmowa jest darmowa.
– Dzwoniący ma jednoczesny wgląd do wszystkich treści na stronie, co pomaga w rozmowie – szczególnie na temat specyfikacji różnych modeli produktów.
– Klient oszczędza czas.
Dla Twojej firmy:
– Lepsza obsługa klienta, czyli więcej załatwionych spraw w krótszym czasie oraz lepsza komunikacja z klientem.
– Krótsza ścieżka sprzedaży – oszczędzasz czas i zwiększasz wydajność
– Wzmocnienie aktywnej sprzedaży. Możesz zaproponować swoim klientom lepsze rozwiązania i dodatkowe usługi lub promocje widoczne na stronie.
– Zmniejszasz rachunki za telefon.
– Możliwość pokierowania klienta przez proces rejestracji na stronie lub proces złożenia zamówienia.
– Szybciej otrzymujesz informacje o problemach w funkcjonowaniu strony oraz łatwiej usuwasz trudności.
Co niezwykle istotne, narzędzie Click2Talk możesz połączyć z innymi usługami. Ilość funkcjonalności jest naprawdę duża. Możesz nagrywać połączenia, ustawiać powiadomienia, a nawet zarządzać połączeniami w celu optymalizacji ilości odbieranych połączeń.
Zrobiliśmy sobie automatyczne biuro obsługi dzięki usłudze Easycalla. Oszczędność czasu.
My w firmie zrobiliśmy sobie automatyczne biuro obsługi dzięki usłudze Easycalla. Oszczędność czasu.
EasyCall kiedyś miało taką usługę, ale nie poradzili sobie technicznie… ciągle się wieszało i się z tego wycofali.
Teraz to zupełnie inna technologia.
Ale pewnie niedługo to wprowadzą, bo rozwiązanie fajne i pomysłowe 🙂
Jeszcze chyba nie.
A nie wie ktoś może czy w EasyCall też coś takiego działa?
Dotychczasowe rozwiązania były bardzo wadliwe. To jest praktycznie niezawodne. W czasach dużej konkurencyjności każdy sposób na podtrzymanie klienta lub jego pozyskanie jest dobry. Zawsze rozmowa jest lepsza, niż irytacja klienta spowodowana brakiem informacji na stronie. Co ważne to usługa ma zastosowanie i w małym i dużym biznesie. http://www.click2talk.pl
hmm, masz racje ale i tak znajdzie sie przeciez wiele osob ktore z jakiegos powodu beda chcialy szybko “dopytac” o szczegoly ktorych nie ma na stronie. A opisane rozwiazanie faktycznie dziala, z ciekawosci sprawdzilem 🙂
funkcja nie za bardzo się sprawdza, ponieważ klient zamiast poszukać będzie wolał zadzwonić. Większe firmy uciekają od takich rozwiązań aby zmusić klienta do szukania. teraz co drugie wejście na stronę będzie równoznaczne z nowym telefonem, ile trzeba mieć konsultantów żeby to obsłużyć.
Pozdrawiam