Interactive Intelligence wprowadza nową chmurową usługę dla centrów obsługi klienta
Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny lider w dziedzinie usług chmurowych do budowania lojalności klientów, komunikacji i współpracy, udostępniła w Polsce nową chmurową usługę do budowania zaangażowania klientów.
Unikatowa architektura usługi PureCloud Engage℠, najszerszy na rynku zakres funkcji, szybkie wdrożenie i proste zasady miesięcznej subskrypcji przekładają się na zwiększenie wydajności i przewidywalności działania centrów obsługi klienta, budowanie lojalności klientów oraz wzrost szybkości rozwoju firmy. PureCloud Engage℠ to oferta skierowana zarówno do sektora dużych przedsiębiorstw, jak i małych i średnich firm, nie posiadających rozbudowanych centrów kontaktowych.
„Nasz dział IT jest dość nieliczny, zatem poszukiwaliśmy usługi contact center łatwej we wdrożeniu i zarządzaniu. Musiała też być skalowalna, aby uwzględnić okresy zwiększonej liczby połączeń. Wybraliśmy PureCloud Engage℠, ponieważ spełnia wszystkie te wymagania, a jej architektura przewyższa konkurencyjne rozwiązania” – powiedział Ian Roberts, dyrektor operacyjny Quicken Care Inc. – „Oznacza to szybszy zwrot z inwestycji. A ciągły dostęp do nowych, innowacyjnych funkcji pozwoli nam pozostać zawsze o krok przed konkurentami.”
„PureCloud® to architektura chmurowa następnej generacji, co oznacza niespotykaną do tej pory na rynku niezawodność systemu, ogromny zakres funkcjonalności oraz niezwykłą elastyczność. System wspiera do 400 rozmów na sekundę w każdym regionie Amazon Web Services, co stanowi odpowiednik 1,5 – 2 milionów konsultantów contact center” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „A równocześnie, dzięki możliwości rozliczania kosztów usługi w formie stałego miesięcznego abonamentu, jest to świetne rozwiązanie dla małych i średnich firm, nie posiadających rozległych dedykowanych zespołów obsługi klienta.”
PureCloud Engage℠ zbudowano w formie niezależnych mikrousług, które działają w skalowalnej chmurze Amazon Web Services. Taka architektura przekłada się na nowy poziom niezawodności, bezpieczeństwa i skalowalności. Ponadto zapewnia ona firmom bieżący dostęp do nowo utworzonych, innowacyjnych aplikacji.
PureCloud Engage℠ oferuje szeroki zakres funkcji, w tym wielokanałowy routing, interaktywne menu głosowe (IVR) z rozpoznawaniem mowy, nagrywanie połączeń, zarządzanie jakością, raportowanie, obsługę połączeń wychodzących, predykcyjne wybieranie numerów, integracje z systemami CRM i graficzne tworzenie skryptów. Zawiera też funkcje komunikacji i współpracy biznesowej, m.in. centralę IP PBX, konferencje wideo, katalog firmowy, czat, udostępnianie pulpitu oraz zarządzanie treścią.
Usługa PureCloud Engage℠ jest oferowana przez dział sprzedaży Interactive Intelligence oraz przez sieć dystrybucyjną, która obejmuje około 400 partnerów na całym świecie. Więcej informacji o PureCloud Engage℠ można znaleźć pod adresem https://www.inin.com/pl/customer-engagement/cloud-contact-center
Źródło: Interactive Intelligence
Tagi: biznes, Cloud, contact center, CRM, Interactive Intelligence, IVR, PBX, VoIP, wideo