Główna » Wiadomości

Interactive Intelligence wprowadza nową chmurową usługę dla centrów obsługi klienta

Autor: krdian dnia 25 kwietnia 2016 Brak komentarzy

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny lider w dziedzinie usług chmurowych do budowania lojalności klientów, komunikacji i współpracy, udostępniła w Polsce nową chmurową usługę do budowania zaangażowania klientów.

ecCzzqUnikatowa architektura usługi PureCloud Engage, najszerszy na rynku zakres funkcji, szybkie wdrożenie i proste zasady miesięcznej subskrypcji przekładają się na zwiększenie wydajności i przewidywalności działania centrów obsługi klienta, budowanie lojalności klientów oraz wzrost szybkości rozwoju firmy. PureCloud Engage to oferta skierowana zarówno do sektora dużych przedsiębiorstw, jak i małych i średnich firm, nie posiadających rozbudowanych centrów kontaktowych.

Nasz dział IT jest dość nieliczny, zatem poszukiwaliśmy usługi contact center łatwej we wdrożeniu i zarządzaniu. Musiała też być skalowalna, aby uwzględnić okresy zwiększonej liczby połączeń. Wybraliśmy PureCloud Engage, ponieważ spełnia wszystkie te wymagania, a jej architektura przewyższa konkurencyjne rozwiązania” – powiedział Ian Roberts, dyrektor operacyjny Quicken Care Inc. – „Oznacza to szybszy zwrot z inwestycji. A ciągły dostęp do nowych, innowacyjnych funkcji pozwoli nam pozostać zawsze o krok przed konkurentami.”

PureCloud® to architektura chmurowa następnej generacji, co oznacza niespotykaną do tej pory na rynku niezawodność systemu, ogromny zakres funkcjonalności oraz niezwykłą elastyczność. System wspiera do 400 rozmów na sekundę w każdym regionie Amazon Web Services, co stanowi odpowiednik 1,5 – 2 milionów konsultantów contact center” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „A równocześnie, dzięki możliwości rozliczania kosztów usługi w formie stałego miesięcznego abonamentu, jest to świetne rozwiązanie dla małych i średnich firm, nie posiadających rozległych dedykowanych zespołów obsługi klienta.”

PureCloud Engage zbudowano w formie niezależnych mikrousług, które działają w skalowalnej chmurze Amazon Web Services. Taka architektura przekłada się na nowy poziom niezawodności, bezpieczeństwa i skalowalności. Ponadto zapewnia ona firmom bieżący dostęp do nowo utworzonych, innowacyjnych aplikacji.

PureCloud Engage oferuje szeroki zakres funkcji, w tym wielokanałowy routing, interaktywne menu głosowe (IVR) z rozpoznawaniem mowy, nagrywanie połączeń, zarządzanie jakością, raportowanie, obsługę połączeń wychodzących, predykcyjne wybieranie numerów, integracje z systemami CRM i graficzne tworzenie skryptów. Zawiera też funkcje komunikacji i współpracy biznesowej, m.in. centralę IP PBX, konferencje wideo, katalog firmowy, czat, udostępnianie pulpitu oraz zarządzanie treścią.

Usługa PureCloud Engage jest oferowana przez dział sprzedaży Interactive Intelligence oraz przez sieć dystrybucyjną, która obejmuje około 400 partnerów na całym świecie. Więcej informacji o PureCloud Engage można znaleźć pod adresem https://www.inin.com/pl/customer-engagement/cloud-contact-center

Źródło: Interactive Intelligence


Tagi: , , , , , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>