Wirtualna centrala telefoniczna TeleCube.pl w nowej odsłonie
Od paru tygodni operator telefonii internetowej TeleCube pracował nad udoskonaleniem panelu klienta, zarówno w kwestii graficznej, jak i funkcjonalnej. Efekt zrealizowanych działań został właśnie udostępniony użytkownikom tej usługi. Po dokonanych zmianach klienci TeleCube mogą korzystać
z wielu dotychczas niedostępnych lub mniej rozbudowanych opcji, dotyczących zwłaszcza wirtualnej centrali telefonicznej.
Znacznym zmianom uległa przede wszystkim sekcja „statystyki z kolejek”, dzięki której można uzyskać bardzo szczegółowe dane (prezentowane w formie tabelarycznej bądź jako wykres) dotyczące połączeń, które zostały przyjęte do kolejki, funkcjonującej w ramach danej centrali. Co istotne wyniki nie są li tylko zbiorczymi dla danych kolejek (jak np. ilość połączeń odebranych
i nieodebranych, średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem oraz średni czas rozmowy
z konsultantem czy sumaryczna liczba połączeń oraz ilość prób, które wykonała centrala zanim połączenie doszło do skutku lub zostało nieodebrane) ale mogą być również prezentowane w odniesieniu do poszczególnych osób/konsultantów, realizujących rozmowy. Dzięki temu firma może sprawdzić m.in. liczbę oraz proporcje połączeń dystrybuowanych pomiędzy konsultantami, średni czas rozmowy (w minutach) dla poszczególnych konsultantów czy łączny czas rozmów (w minutach) realizowanych przez poszczególnych konsultantów. To doskonały materiał do analizy efektywności poszczególnych projektów i oceny pracy konkretnych osób. Szczegółowe informacje na temat wszystkich dostępnych statystyk można uzyskać pod adresem: https://www.telecube.pl/statystyki-z-kolejek/
Dla funkcji telekonferencje udostępniono m.in. możliwość ustawienia automatycznego wdzwonienia się danego numeru na telekonferencję, o ustalonej godzinie (o określonej godzinie zadzwoni dany numer i jeśli połączenie zostanie odebrane, rozmówca zostanie przekierowany do pokoju telekonferencyjnego). Jest to bardzo przydatna opcja, gdy telekonferencja jest podzielone na części
i w kolejnej części ma wziąć udział dodatkowa osoba. Zautomatyzowane wdzwonienie spowoduje, że dana osoba nie będzie musiała o tym pamiętać, bo jej telefon zadzwoni o odpowiednim czasie
i umożliwi uczestnictwo w danej konferencji telefonicznej.
Dużo zmian zostało ponadto wprowadzonych w usługach „fax internetowy” czy „bramka SMS”.
W tym drugim przypadku warto odnotować rozbudowę API, dzięki któremu klienci będą mogli,
w jeszcze prostszy sposób i co najistotniejsze bezpłatny (w ramach abonamentu), zintegrować się
z systemem TeleCube, w celu nadawania wiadomości SMS.
W kwestii pozostałych modyfikacji warto się z nimi osobiście zapoznać, wchodząc w poszczególne zakładki panelu TeleCube. Co ważne taką możliwość mają nie tylko obecni klienci tego operatora, ale również firmy, które dopiero mają w planach korzystać z wirtualnej centrali telefonicznej. TeleCube umożliwia bowiem zapoznanie się z wszystkimi dostępnymi funkcjonalnościami, w trakcie niezobowiązującego okresu testowego, który trwa 14 dni. Co warte podkreślenia w okresie próbnym można samodzielnie przygotować projekt centrali i wdrożyć go, przy użyciu narzędzia graficznego do opracowywania schematów centrali, które również jest dostępne na panelu klienta. Więcej informacji o okresie testowym i pakietach wirtualnej centrali TeleCube można znaleźć na niniejszej stronie: https://www.telecube.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna/
Tagi: Centrala, Konferencja, operator, telekonferencja, uc, VoIP