Zadarma: jak podłączyć numer i centralę telefoniczną, nie posiadając biura
Złota zasada – dobry biznes wymaga dobrej komunikacji. Niżej znajdziesz przydatną informację o telefonizacji biura za pomocą IP-telefonii Zadarma bez wydania kosztów na sprzęt, kabli a nawet wynajęcia biura.
Zadarma – jest serwisem telefonii IP który pozwala na podłączenie numerów telefonicznych w różnych krajach świata, tworzenie i konfigurację centrali telefonicznej oraz mnóstwo dodatkowych usług. Przy czym zarówno numer jak i centrala będą wirtualne: dzięki technologii w chmurze będziesz miał możliwość korzystania z wysokiej jakości połączeń nawet jeśli nie posiadasz specjalnego sprzętu czy wynajętego biura. Więc, po kolei.
Jak podłączyć numer telefoniczny
W celu podłączenia numeru telefonicznego wystarczy zarejestrować się na stronie i wybrać numer. Możesz znajdować się w dowolnym miejscu na świecie, a twój numer będzie przywiązany do miasta, które wybrałeś (z pośród 70 krajów świata).
Przy rejestracji otrzymasz koszty dla testowania usług, chociaż, taryfy na telefonię IP są tak minimalne, że nawet na początkowym etapie rozwoju biznesu większość przedsięwzięć może sobie na to pozwolić.
Jak utworzyć i skonfigurować centralę telefoniczną
Dla dobrze zorganizowanej pracy firmy (jeśli pracuje tam więcej jak jedna osoba), jednego numeru telefonicznego na pewno nie będzie za mało – potrzebujesz centralę. Z wykorzystaniem Zadarma, po usłyszeniu “Za chwilę odbędzie się połączenie z wybranym specjalistą” możesz być pewny, że połączenie będzie udane, nawet jeśli sekretarka znajduje się w Warszawie, a specjalista w Nowym Jorku.
Serwis przedstawia bezpłatny dostęp do wirtualnej centrali telefonicznej, co znaczy, że nie jesteś przywiązany do lokalizacji. Centrala telefoniczna Zadarma umożliwia Ci zdalną współpracę z kolegami bez utraty jakości oraz szybkości połączenia.
Żeby zacząć korzystać z usługi bezpłatnej centrali telefonicznej Zadarma zaloguj się na swoim koncie I przejdź pod zakładkę “Moja centrala telefoniczna”, wciśnij przycisk “włącz”. Dalej postępuj zgodnie z kreatorem konfiguracji. Zaznaczasz ilość numerów wewnętrznych I możesz zaczynać pracę. Dostępne są 50 krótkich numerów, które umożliwią komunikację między pracownikami bez przywiązania do lokalizacji.
Oprócz minimalnej ceny oraz szybkości konfiguracji, centrala telefoniczna Zadarma posiada jeszcze jeden duży plus – szeroki wybór dodatkowych funkcji. Nawet jeśli biuro jest wirtualne, nadal zostaje biurem I praca w nim powinna być zorganizowana na najwyższym poziomie.
Dodatkowe konfiguracje centrali telefonicznej
Dla większej wygody zarówno pracowników jak I Twoich klientów Zadarma przedstawia cały pakiet dodatkowych usług.
Menu głosowe I powitanie.
Możesz zapisać I załadować własny plik dźwiękowy. Od Ciebie zależy w jakim stylu tworzysz firmę: możesz nagrać “Dzień dobry, zaczekaj na połączenia” lub bardziej kreatywne powitanie.
Przekierowanie.
Jeśli spędzasz część dnia w biegu, poza stałym miejscem pracy, na pewno spotykasz się z problemem stałego łącza internetowego. Żeby nie ominęło Cię żadne połączenie, skonfiguruj opcję przekierowania I odbieraj połączenia przez komórkę.
Konferencje.
Między abonentami wewnętrznych numerów z pomocą kilku kliknięć łatwo zorganizujesz konferencję.
Widget CallBack.
Całkiem bezpłatny widget połączenia zwrotnego, który doda na Twoją stronę przycisk “CallBack” z możliwością zamówienia połączenia przez klienta, odwiedzającego Twoją witrynę.
Czarna lista numerów.
Bardzo często połączenia otrzymujesz nie tylko od zadowolonych klientów a I, na przykład, od różnych przedstawicieli handlowych. Konfiguracja odbierania połączeń jest jedną z najbardziej korzystnych opcji każdego serwisu lub usługi. Oprócz czarnej listy numerów w Zadarma możesz przekierowywać połączenie wchodzące wykorzystując jego numer telefoniczny. Jeśli któryś z klientów jest przyzwyczajony do pracy z wybranym specjalistą – ustał przekierowanie bezpośrednio na jego numer wewnętrzny.
Nagranie rozmów.
Bez problemu I całkiem bezpłatnie możesz włączyć funkcję nagrywania rozmów. Wszystkie nagrania będą automatycznie przesłane na skrzynkę elektroniczną lub przechowywane w wirtualnej chmurze Zadarma.
Jak korzystać z centrali telefonicznej w dogodnym dla Ciebie terminie I bez względu na lokalizację
Zadarma – serwis który oferuje usługi dla każdego. Bez względu w jakim celu będziesz korzystał z telefonii IP, dla Ciebie zawsze są dostępne aplikacje, które pozwolą na skorzystanie z każdej funkcji Zadarma.
Oczywiście jest to tylko mała część usług proponowanych Zadarma.com, wiele więcej możesz sprawdzić na stronie lub kontaktują się z działem pomocy technicznej.