SMARTO: Nowa elastyczna oferta dla małych firm
SMARTO, dostawca nowoczesnych usług wspomagających komunikację i organizację pracy w firmie, wprowadził nową elastyczną ofertę, dzięki której możliwe jest jeszcze bardziej precyzyjne dostosowanie rozwiązań pod indywidualne potrzeby każdego klienta. Oferta, na którą składają się cztery rozwiązania: telefonia internetowa, profesjonalny hosting, bezpieczeństwo danych oraz CRM online, od teraz dostępna jest zarówno w opcji płatności prepaid, jak i planie abonamentowym. Dodatkowo każdy przedsiębiorca może wybrać jedno interesujące go rozwiązanie albo pakiet 2w1, 3w1 lub 4w1 w promocyjnej cenie. A zanim podejmie decyzję, ma możliwość skorzystania z 6-miesięcznego bezpłatnego pakietu STARTER.
Nowa oferta jest dobrym rozwiązaniem dla właścicieli początkujących firm, dla których istotna jest optymalizacja procesów biznesowych przy jednoczesnej redukcji ponoszonych wydatków. SMARTO umożliwia bowiem skorzystanie z pojedynczych rozwiązań w ofercie prepaid lub abonament – klient może zakupić tylko rozwiązanie telefonia, hosting, bezpieczeństwo lub CRM online. Oprócz tego w ofercie przygotowano promocyjne pakiety w optymalnych konfiguracjach – 2w1, 3w1 oraz 4w1, na przykład telefonia oraz CRM online czy telefonia i hosting. Konfiguracja pakietów jest dowolna i stanowi odpowiedź na zróżnicowane potrzeby firm, charakterystyczne dla konkretnych branży. Pakiet STARTER jest uzupełnieniem oferty dla osób niezdecydowanych lub dopiero startujących w biznesie. Mogą oni przez pół roku całkowicie bezpłatnie korzystać ze wszystkich rozwiązań SMARTO. Jest to doskonała okazja, aby przetestować wybrane narzędzia oraz przekonać się, jak mogą one usprawnić funkcjonowanie biznesu.
SMARTO nie wymaga posiadania i obsługi drogiego sprzętu, gdyż oparte jest na technologii SaaS. Oznacza to, że całość fizycznej infrastruktury została przeniesiona do środowiska wirtualnego (tzw.chmury) i dostępne jest poprzez internet. Dzięki temu klient może korzystać z rozwiązań od razu po zakupie, w każdym czasie i z każdego miejsca na świecie, poprzez intuicyjny panel www. Dzięki modelowi SaaS już nawet małe firmy mogą korzystać z nowoczesnych narzędzi teleinformatycznych, dotychczas zarezerwowanych jedynie dla dużych przedsiębiorstw. W odpowiedzi na zróżnicowane oczekiwania klientów, w przyszłości planowany jest dalszy rozwój oferty SMARTO, poprzez włączenie do niej kolejnych rozwiązań dostępnych online, takich jak: e-księgowość, e-prawnik czy wideokonferencje.
Tagi: Operatorzy