Główna » Telekomunikacja

SIP TRUNK w telefonii stacjonarnej UPC Biznes

Autor: krdian dnia 8 października 2012 Brak komentarzy

UPC Biznes udostępnia usługę telefonii stacjonarnej na łączach SIP TRUNK. To nowatorskie rozwiązanie telekomunikacyjne jest odpowiedzią na potrzeby unowocześnienia infrastruktury telefonicznej w przedsiębiorstwach oraz oszczędności kosztów. SIP TRUNK jest następcą stosowanej dziś technologii ISDN PRA, wykorzystywanej przez właścicieli, głównie średnich i dużych firm, do podłączenia własnych centrali telefonicznych. Strategia produktowa UPC Biznes koncentruje się na dostarczeniu klientom produktów maksymalnie wspierających ich działalność biznesową, dlatego operator zdecydował się na wdrożenie nowoczesnego, prostego i jednocześnie wydajnego rozwiązania dla firm, czyli standardu telefonicznego SIP TRUNK.

„Bezpośrednią korzyścią dla klientów biznesowych z wykorzystania technologii SIP TRUNK jest zmniejszenie kosztów komunikacji telefonicznej w firmie. Standard ten sprawdza się szczególnie w przypadku rozbudowanych systemów telefonicznych – takich jak centrale w firmach. Niemniej jednak, możliwość elastycznego dopasowania infrastruktury do wielkości firmy zapewnia oszczędności w wydatkach na centrale telefoniczne i obsługujący je osprzęt także w niewielkich przedsiębiorstwach. SIP TRUNK to rozwiązanie zapewniające klientowi stabilną przyszłość usług i szybki zwrot nakładów finansowych.” – mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor Usług dla Biznesu w UPC Biznes.

Drugą ważną zaletą jest fakt, że łącze telefoniczne SIP TRUNK pozwala na dowolną liczbę połączeń jednorazowych w ramach pojedynczego łącza, dzięki czemu skalowalność rozwiązania, w tym także kosztów udostępnienia łączy SIP TRUNK, jest na tyle szeroka, że mogą wykorzystywać je wszystkie firmy, bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej działalności.
UPC Biznes udostępnia łącza SIP TRUNK zarówno na sieci światłowodowej, jak i koncentrycznej, dzięki czemu zasięg usługi jest bardzo szeroki. Koszty połączeń telefonicznych oraz ich elastyczne dopasowanie do potrzeb firmy uzgadniane jest indywidualnie z opiekunem klienta.

Tagi: , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>