Integrated Solutions Elite Partnerem firmy Interactive Intelligence
Warszawa, 26 października 2012 roku – Integrated Solutions (IS) nawiązał współpracę partnerską z firmą Interactive Intelligence (ININ), międzynarodowym dostawcą zintegrowanych rozwiązań z zakresu Contact Center i komunikacji IP dla biznesu. IS uzyskał najwyższy status „Elite Partnera”, oznaczający, że może teraz dostarczać pełne wsparcie w zakresie wdrożenia i serwisu dla produktów ININ. Współpraca z Interactive Intelligence to rozwinięcie działu Contact Center (CC) w IS, który już posiada kompetencje w technologii CC Cisco.
Integrated Solutions to wyspecjalizowany integrator ICT, powstały w ramach Orange Polska – największej firmy telekomunikacyjnej w Europie Środkowo-Wschodniej. Umowa partnerska umożliwi Integrated Solutions rozszerzenie oferty działu telekomunikacji i Contact Center oraz wzmocnienie obecności firmy w tych segmentach rynku.
„Budowanie kompetencji w zakresie Contact Center od początku było wpisane w strategię rozwoju Integrated Solutions. Nawiązanie partnerstwa z Interactive Intelligence to kolejny krok w poszerzaniu kompetencji IS, która zakłada oferowanie klientom wyboru najlepszych technologii dostępnych na rynku. Połączenie kompetencji, zasobów i doświadczeń Integrated Solutions oraz Interactive Intelligence – firmy wysoko ocenianej przez analityków swojej branży – gwarantuje sukces przedsięwzięcia” – powiedział Leszek Hołda, Prezes Integrated Solutions.
Sztandarowy produkt Interactive Intelligence, Customer Interaction Center (CIC), to wszechstronny pakiet oprogramowania komunikacji IP, który eliminuje koszty i problemy administracyjne związane z systemami opartymi na sprzęcie. CIC może zostać wdrożony tradycyjnie lub w modelu chmury i sprawdza się idealnie w średnich i dużych firmach, a także w wielooddziałowych korporacjach. Rozwiązania ININ umożliwiają pełną, zaawansowaną obsługę klienta – od pierwszego kontaktu, poprzez zaangażowanie działu back-office, aż do finalnego rozwiązania problemu. Systemy te wychodzą poza klasyczne Contact Center zapewniając automatyzację procesów biznesowych w obrębie całego przedsiębiorstwa.
Dla osiągnięcia statusu partnerskiego „Elite” firma musi przejść szkolenia produktowe dla handlowców oraz posiadać dwóch certyfikowanych inżynierów ININ.
Tagi: call, contact center, Integrated Solutions, Interactive Intelligence, Orange Polska, Telekomunikacja