Główna » Wiadomości

Integrated Solutions Elite Partnerem firmy Interactive Intelligence

Autor: krdian dnia 26 października 2012 Brak komentarzy

Warszawa, 26 października 2012 rokuIntegrated Solutions (IS) nawiązał współpracę partnerską z firmą Interactive Intelligence (ININ), międzynarodowym dostawcą zintegrowanych rozwiązań z zakresu Contact Center i komunikacji IP dla biznesu. IS uzyskał najwyższy status „Elite Partnera”, oznaczający, że może teraz dostarczać pełne wsparcie w zakresie wdrożenia i serwisu dla produktów ININ.  Współpraca z Interactive Intelligence to rozwinięcie działu Contact Center (CC) w IS, który już posiada kompetencje w technologii CC Cisco.

Integrated Solutions to wyspecjalizowany integrator ICT, powstały w ramach Orange Polska – największej firmy telekomunikacyjnej w Europie Środkowo-Wschodniej. Umowa partnerska umożliwi Integrated Solutions rozszerzenie oferty działu telekomunikacji i Contact Center oraz wzmocnienie obecności firmy w tych segmentach rynku.

„Budowanie kompetencji w zakresie Contact Center od początku było wpisane w strategię rozwoju Integrated Solutions. Nawiązanie partnerstwa z Interactive Intelligence to kolejny krok w poszerzaniu kompetencji IS, która zakłada oferowanie klientom wyboru najlepszych technologii dostępnych na rynku. Połączenie kompetencji, zasobów i doświadczeń Integrated Solutions oraz Interactive Intelligence – firmy wysoko ocenianej przez analityków swojej branży – gwarantuje sukces przedsięwzięcia” – powiedział Leszek Hołda, Prezes Integrated Solutions.

Sztandarowy produkt Interactive Intelligence, Customer Interaction Center (CIC), to wszechstronny pakiet oprogramowania komunikacji IP, który eliminuje koszty i problemy administracyjne związane z systemami opartymi na sprzęcie. CIC może zostać wdrożony tradycyjnie lub w modelu chmury i sprawdza się idealnie w średnich i dużych firmach, a także w wielooddziałowych korporacjach. Rozwiązania ININ umożliwiają pełną, zaawansowaną obsługę klienta – od pierwszego kontaktu, poprzez zaangażowanie działu back-office, aż do finalnego rozwiązania problemu. Systemy te wychodzą poza klasyczne Contact Center zapewniając automatyzację procesów biznesowych w obrębie całego przedsiębiorstwa.

Dla osiągnięcia statusu partnerskiego „Elite” firma musi przejść szkolenia produktowe dla handlowców oraz posiadać dwóch certyfikowanych inżynierów ININ.

Tagi: , , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>