Główna » Wiadomości

Nowa wersja Interaction Dialer firmy Interactive Intelligence

Autor: krdian dnia 26 października 2012 Brak komentarzy

Indianapolis, 26 października 2012 r. — Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, udostępnił nową wersję swojego oprogramowania do automatyzacji kampanii wychodzących, Interaction Dialer®. Wersja 4.0 oprogramowania jest bardziej przyjazna dla użytkownika, łatwiejsza w zarządzaniu i efektywniejsza w działaniu podczas realizacji kampanii wychodzących.
Podstawowe zmiany wprowadzone w Interaction Dialer® 4.0 obejmują:

–       Udoskonalone wybieranie numerów podczas realizacji wielu kampanii. Aplikacja umożliwia określenie ilości połączeń wykonywanych w każdej aktywnej kampanii oraz kierowanie do konsultantów połączeń z różnych kampanii.

–       Większa dokładność wykrywania automatycznych sekretarek za sprawą kilku nowych, opatentowanych technologii. Ta funkcja może radykalnie zmniejszyć koszty prowadzenia kampanii wychodzących. W wewnętrznych testach porównawczych Interaction Dialer osiągnął 97-procentową dokładność wykrywania automatycznych sekretarek, podczas gdy w czołowym konkurencyjnym produkcie wskaźnik ten wyniósł 91 procent.

–       Skonsolidowany i zmodernizowany interfejs upraszcza zarządzanie, a narzędzie „przykładowych zapytań” ogranicza potrzeby w zakresie programowania.

–       Konsolidacja danych historycznych i nowe pola danych ułatwiają tworzenie niestandardowych raportów i umożliwiają szczegółową analizę kampanii.

„Firmy na całym świecie coraz częściej stosują automatyzację kampanii wychodzących, przede wszystkim ze względu na możliwość obniżenia kosztów oraz zysk, który przynosi proaktywny kontakt z klientem” – powiedział założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence, dr Donald Brown. – „Interaction Dialer® w wersji 4.0 zapewnia przedsiębiorstwom przewagę konkurencyjną dzięki większej łatwości użytkowania i udoskonaleniu funkcji prowadzenia kampanii wychodzących.”

Interaction Dialer® jest częścią wielofunkcyjnego pakietu oprogramowania do komunikacji IP firmy Interactive Intelligence, systemu Customer Interaction Center® (CIC). Narzędzie umożliwia automatyczne, oparte na umiejętnościach konsultantów wybieranie numerów w trybie predictive, preview oraz power, a także równoczesną obsługę połączeń wychodzących i przychodzących. Algorytm analizy etapów połączenia wykorzystany w aplikacji został opatentowany.

Interaction Dialer® 4.0 jest już dostępny na całym świecie w sprzedaży bezpośredniej oraz w sieci dystrybucji Interactive Intelligence, która liczy ponad 300 resellerów.

źródło: Interactive Intelligence

Tagi: ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>