Główna » Wiadomości

Aiton Caldwell: III kwartał pod znakiem ekspansji zagranicznej

Autor: krdian dnia 16 listopada 2012 Brak komentarzy

Aiton Caldwell SA, lider hostowanych usług telekomunikacyjnych (SaaS) dla polskiego sektora MSP, opublikował wyniki finansowe za III kw. 2012 roku. Dane z raportu wskazują na niemal 29 proc. wzrost przychodów ze sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Trzeci kwartał był także okresem, w którym Spółka zawarła strategiczne umowy o współpracy z partnerami zagranicznymi. Zarząd poinformował jednocześnie o modyfikacji prognoz finansowych na 2012 rok.

KONSEKWENTNY WZROST SPRZEDAŻY

W III kwartale 2012 r. przychody ze sprzedaży wyniosły 3,176 mln zł. W analogicznym okresie ubiegłego roku osiągnęły poziom 2,466 mln zł. Odnotowano 28,8 proc. wzrost wartości przychodów w porównaniu r/r.

„Kilkudziesięcioprocentowy wzrost wartości przychodów jest efektem, zapoczątkowanego już w I kw. br., konsekwentnego zwiększania wolumenu sprzedaży usług dla marki FreecoNet, wzrostu przychodów z rozliczeń międzyoperatorskich oraz wpływów osiągniętych z nowych linii biznesowych Vanberg Systems i Smarto.”informuje Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu Aiton Caldwell SA.

Spółka wypracowała narastająco w trzech kwartałach 2012 roku 770 tys. zł zysku brutto i 654 tys. zł zysku netto. Obie wartości wzrosły kolejno o 80 i 76 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

„Znaczący wzrost zysku dla trzech kwartałów tego roku wynika z rosnącego zainteresowania przedsiębiorców hostowanymi usługami telekomunikacyjnymi. Firmy w okresie spowolnienia gospodarczego szukają oszczędności oraz zwiększenia efektowności w każdym aspekcie działalności biznesowej, a nasze usługi doskonale wpisują się w ten trend.”wyjaśnia Jan Wyrwiński.

PROGNOZY FINANSOWE

Zarząd Aiton Caldwell S.A. wprowadził korektę do prognoz finansowych na rok 2012 podanych w Dokumencie Informacyjnym.

Korekta prognoz finansowych spowodowana jest przyjęciem koncepcji zrównoważonego rozwoju nowych linii biznesowych Smarto i Vanberg Systems, przy jednoczesnym wzroście linii biznesowej FreecoNet.

„Ograniczyliśmy, w stosunku do pierwotnych zamierzeń, skalę wydatków marketingowych dotyczących nowych marek. Równocześnie zintensyfikowaliśmy działania na rynkach zagranicznych. Konsekwencją tych kroków jest niższa wartość przychodów Spółki przy jednoczesnym wzroście prognozowanego zysku.” wyjaśnia Jan Wyrwiński.

EKSPANSJA ZAGRANICZNA

W lipcu br. Zarząd Aiton Caldwell S.A. podpisał dwie strategiczne umowy partnerskie wprowadzające technologię gdańskiej firmy na rynek rumuński i amerykański.

Aiton Caldwell S.A. zawarł w lipcu br. porozumienie z Media SAT, teleinformatyczną spółką z Rumunii. W ramach podpisanej umowy, partnerzy stworzyli  markę Alonia Business – rozwiązanie telekomunikacyjne w technologii SaaS, skierowane do firm z sektora MSP na rynku rumuńskim. Media SAT stał się firmą zarządzającą i koordynującą projekt. Aiton Caldwell zobowiązał się zapewnić utrzymanie i rozwój platformy telekomunikacyjnej. Produkt zadebiutował na wrześniowych, międzynarodowych targach „Internet & Mobile World 2012” w Bukareszcie, gdzie spotkał się z dobrym przyjęciem rynku.

źródło: Aiton Caldwell

Tagi: ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>