Główna » Wiadomości

Genesys wyróżniony w kwadracie Gartnera dotyczącym aplikacji klasy CRM wspierających obsługę klienta w sieci

Autor: krdian dnia 26 marca 2013 Brak komentarzy

Rozwiązania Genesys zostały docenione w najnowszym raporcie firmy badawczej Gartner „Magic Quadrant for CRM Web Customer Service Applications”. Raporty Gartnera zawierają oceny oparte na kompleksowości rozwiązań oraz analizie ich wdrożeń.

 

W raporcie „Magic Quadrant for CRM Web Customer Service Applications”, Genesys został umieszczony w kwadracie “challengerów”, o do najbardziej interesujących rozwiązań oferowanych przez firmę autorzy raportu zaliczyli:

  • Genesys Mobile Engagement – umożliwiające klientom bezpośredni kontakt z konsultantem w centrum obsługi poprzez aplikacje mobilne, wraz z automatycznym przekazaniem całego kontekstu danej sytuacji,
  • Genesys Conversation Manager – umożliwiający zbieranie kluczowych informacji o kliencie oraz zarządzanie interakcjami z nim, z wykorzystaniem różnych kanałów,
  • Genesys Social Media – ułatwiające monitorowanie, priorytetyzowanie oraz reagowanie na kontakty klientów z contact center poprzez media społecznościowe.

 

Johan Jacobs, szef działu badań Gartner, stwierdza w raporcie: „W ostatnich dwunastu miesiącach przeprowadziliśmy liczne rozmowy z nabywcami rozwiązań umożliwiających wielokanałową obsługę klienta. Wykazały one, że ponad 82% z nich woli dysponować kompleksowym pakietem do obsługi klienta w sieci, zamiast pojedynczymi rozwiązaniami dla każdego z kanałów z osobna.”

 

„Aby obsługa klienta w sieci była skuteczna, musi być częścią dużo szerszej strategii, uwzględniającej różne kanały komunikacji. Jednocześnie, nawiązanie kontaktu z pracownikami contact center musi bezproblemowe niezależnie od kanału wykorzystywanego przez klienta: głosowego, internetowego, mobilnego czy social media” – powiedział Merijn te Booij, wiceprezes ds. produktów i strategii Genesys.

 

Cały raport: Gartner’s Magic Quadrant for CRM Web Customer Service

źródło: Genesys

Tagi: , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>