Genesys wyróżniony w kwadracie Gartnera dotyczącym aplikacji klasy CRM wspierających obsługę klienta w sieci
Rozwiązania Genesys zostały docenione w najnowszym raporcie firmy badawczej Gartner „Magic Quadrant for CRM Web Customer Service Applications”. Raporty Gartnera zawierają oceny oparte na kompleksowości rozwiązań oraz analizie ich wdrożeń.
W raporcie „Magic Quadrant for CRM Web Customer Service Applications”, Genesys został umieszczony w kwadracie “challengerów”, o do najbardziej interesujących rozwiązań oferowanych przez firmę autorzy raportu zaliczyli:
- Genesys Mobile Engagement – umożliwiające klientom bezpośredni kontakt z konsultantem w centrum obsługi poprzez aplikacje mobilne, wraz z automatycznym przekazaniem całego kontekstu danej sytuacji,
- Genesys Conversation Manager – umożliwiający zbieranie kluczowych informacji o kliencie oraz zarządzanie interakcjami z nim, z wykorzystaniem różnych kanałów,
- Genesys Social Media – ułatwiające monitorowanie, priorytetyzowanie oraz reagowanie na kontakty klientów z contact center poprzez media społecznościowe.
Johan Jacobs, szef działu badań Gartner, stwierdza w raporcie: „W ostatnich dwunastu miesiącach przeprowadziliśmy liczne rozmowy z nabywcami rozwiązań umożliwiających wielokanałową obsługę klienta. Wykazały one, że ponad 82% z nich woli dysponować kompleksowym pakietem do obsługi klienta w sieci, zamiast pojedynczymi rozwiązaniami dla każdego z kanałów z osobna.”
„Aby obsługa klienta w sieci była skuteczna, musi być częścią dużo szerszej strategii, uwzględniającej różne kanały komunikacji. Jednocześnie, nawiązanie kontaktu z pracownikami contact center musi bezproblemowe niezależnie od kanału wykorzystywanego przez klienta: głosowego, internetowego, mobilnego czy social media” – powiedział Merijn te Booij, wiceprezes ds. produktów i strategii Genesys.
Cały raport: Gartner’s Magic Quadrant for CRM Web Customer Service
źródło: Genesys
Tagi: contact center, CRM, Genesys, monitorowanie, raport