Seminarium – Analiza kosztów i korzyści związanych z migracją contact center do modelu chmury
Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań w zakresie biznesowej komunikacji IP, zaprasza na bezpłatne
e-seminarium pod tytułem „Analiza kosztów i korzyści związanych z migracją contact center do modelu chmury”. Seminarium, prowadzone w języku angielskim, odbędzie się we wtorek 30 kwietnia o godzinie 17:30.
Podczas trwającego ok. 75 minut seminarium zostaną omówione kluczowe kwestie związane
z biznesowym uzasadnieniem projektu migracji rozwiązania contact center do modelu chmury:
- definiowanie i mierzenie korzyści wynikających z przeniesienia contact center do chmury;
- zapewnianie bezpieczeństwa i niezawodności usługi;
- przygotowanie dokładnego porównania kosztów użytkowania rozwiązania wdrożonego lokalnie i w chmurze;
- wykorzystanie modelu chmury do zwiększenia jakości obsługi klienta.
Seminarium poprowadzi Keith Dawson, główny analityk w firmie Ovum, oraz Joe Staples, dyrektor ds. marketingu Interactive Intelligence. Po prezentacji nastąpi sesja pytań i odpowiedzi, w której wezmą udział również Elizabeth Herrell, główny analityk w Communication Initiatives, oraz J.R. Simmons, prezes i starszy konsultant COMgroup Inc.
„Rynek rozwiązań chmurowych contact center rośnie niemal dziesięć razy szybciej, niż sektor systemów wdrażanych tradycyjnie. Jednak dyrektorom i menadżerom obsługi klienta często trudno jest uzyskać wewnętrzne poparcie dla projektu migracji systemu w chmurę” – powiedział Joe Staples. – „Nasze seminarium przygotowaliśmy z myślą o osobach doceniających korzyści chmury, które poszukują profesjonalnej porady co do sposobu uzasadnienia i realizacji projektu migracji.”
Każdy uczestnik seminarium dodatkowo otrzyma bezpłatny artykuł firmy analitycznej Ovum, opublikowany 21 stycznia 2013 roku „The Total Cost of Ownership of Cloud and Premise-Based Contact Center Systems”. Zapraszamy do rejestracji pod linkiem.
Interactive Intelligence
Tagi: Cloud, contact center, Interactive Intelligence, Seminarium, uc