Comarch wdraża dla norweskiego przewoźnika platformę Comarch Contact Center w oparciu o system Aspect Unified IP
Comarch zakończył wdrożenie platformy Unified IP dla firmy Hurtigruten, czołowego morskiego przewoźnika w Norwegii, który obsługuje kursy pasażerskie i towarowe od 120 lat. Oprócz przewozów regionalnych w Norwegii firma prowadzi rejsy wokół Grenlandii, Ameryki Południowej i Antarktydy. Flota Hurtigruten składa się z 12 dużych statków pasażerskich. Obrót firmy za rok 2011 wyniósł około 2 mld złotych.
Wdrożenie zrealizowano wspólnie z firmą Aspect, której Comarch jest jedynym partnerem w tej części Europy. Rozwiązania Aspect Unified IP stanowi system zunifikowanej platformy komunikacyjnej pozwalającej na uzyskanie jak najlepszej informacji o dostępności konsultantów i supervisorów. Dzięki niemu współpraca pomiędzy osobami odpowiedzialnymi za wysublimowaną obsługę klienta staje się bardziej efektywna, pozwalając jednocześnie na załatwienie większości spraw już podczas pierwszego kontaktu.
W skład wdrożonej platformy Unified IP wchodzą następujące elementy składowe:
- system automatycznej dystrybucji połączeń przychodzących [ACD]
- automatyzacja kampanii wychodzących [PDS]
- samoobsługowy portal głosowy [IVR]
- wsparcie poczty elektronicznej
- obsługa wiadomości tekstowych [SMS]
- czat i komunikator oraz czaty i system natychmiastowego powiadamiania [IM] wspomagają organizacje, dla których najwyższa jakość obsługi klienta jest zadaniem najważniejszym
Współpraca z amerykańską firmą ASPECT, liderem UIP na globalnym rynku, którego rozwiązanie było wybrane przez klienta i wdrożone przez Comarch, przyniosło Comarchowi referencję, która otwiera możliwości pozyskania kolejnych projektów na rynku skandynawskim w zakresie własnych rozwiązań.
źródło: Comarch
Tagi: contact center, IVR, uc