Główna » Wiadomości

Zwiększ skuteczność działań sprzedażowych z Call Analytics

Autor: krdian dnia 10 lipca 2013 Jeden komentarz

Aiton Caldwell SA, telekomunikacyjna spółka notowana na parkiecie New Connect, prezentuje nową usługę w swojej ofercie. Call Analytics to narzędzie, które umożliwia pełny pomiar działań marketingowych, przez dokładną prezentację ilości leadów sprzedażowych generowanych
za pomocą połączeń telefonicznych.

 

Lead sprzedażowy to potencjalny klient, osoba lub firma, który wykazał zainteresowanie określonym produktem lub usługą. W marketingu internetowym jako lead sprzedażowy najczęściej traktowany jest użytkownik, który pozostawił swoje dane kontaktowe za pośrednictwem odpowiedniego formularza na stronie www usługodawcy. Często zapomina się jednak, że leadem i to często bardziej wartościowym jest osoba, która skontaktowała się z firmą telefonicznie.

 

Call Analytics to usługa, która pozwala dokładnie określić skuteczność używanych kanałów reklamowych, dzięki mierzeniu ilości połączeń przychodzących na dedykowane numery telefoniczne. W praktyce polega
to na przypisaniu indywidualnego numeru telefonu do akcji promocyjnej i wykorzystywanego w niej kanału komunikacyjnego – osobnych numerów dla np. reklam prasowych, zewnętrznych, spotów telewizyjnych, kampanii internetowych czy akcji ulotkowych. System zlicza dokładną ilość połączeń przychodzących
z poszczególnych kanałów, co pozwala na szczegółowe określenie efektywności podejmowanych działań promocyjnych.

 

Dzięki takiemu rozwiązaniu, firmy, agencje reklamowe czy domy mediowe zyskują dodatkowe narzędzie
do analizowania kampanii promocyjnych. Call Analytics umożliwia pełny monitoring, a dzięki temu korygowanie prowadzonych działań. Pomaga wyselekcjonować mniej efektywne kanały i skupić środki na tych dostarczających większą ilość leadów sprzedażowych, czyli docelowo nowych klientów.

 

„Mierzenie skuteczności działań reklamowych w internecie to żadna nowość – na rynku jest wiele narzędzi umożliwiających tworzenie dokładnych raportów z funkcjonowania sprzedażowych stron www. Call Analytics daje możliwość skutecznego pomiaru również bardziej „tradycyjnych” kanałów komunikacyjnych, jak prasa czy kampanie billboardowe. Korzystając z Call Analytics, firmy mogą optymalizować środki przeznaczane na reklamę i maksymalnie wykorzystywać wybrane kanały komunikacyjne” – mówi Michał Mysiak, Business Line Director w Aiton Caldwell SA.

 

Więcej informacji na temat usługi Call Analytics dostępnych jest na stronie www.call-analytics.pl.

źródło: Aiton Caldwell

Tagi:

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Jedna odpowiedź do wpisu “Zwiększ skuteczność działań sprzedażowych z Call Analytics”

  1. Marek said:

    A ile to kosztuje i jak sie instaluje?

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>