Interactive Intelligence w kwadrancie liderów raportu o infrastrukturze contact center
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań do biznesowej komunikacji IP, został umieszczony przez firmę Gartner w kwadrancie liderów w raporcie Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure1 za 2013 r.
Raport firmy Gartner, który przedstawia rynkową analizę producentów na podstawie kompletności wizji i zdolności do jej realizacji, jest dołączony do biuletynu „Contact Center Automation” firmy Interactive Intelligence i dostępny do pobrania ze strony www.inin.com/MQ.
„Wciąż udoskonalamy nasze produkty i usługi, zwiększając skalowalność i bezpieczeństwo, wzbogacając naszą ofertę chmurową i dodając innowacyjne aplikacje, takie jak analiza mowy w czasie rzeczywistym oraz obsługa klientów mobilnych” – powiedział dr Donald E. Brown, założyciel i dyrektor generalny firmy Interactive Intelligence. – „Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że wysoka jakość obsługi klienta przekłada się na wzrost sprzedaży i lepsze wyniki finansowe. Zwiększony nacisk na zadowolenie klienta często skłania je do rozważenia oferty Interactive Intelligence.”
„W zeszłym roku osiągnęliśmy doskonałe wyniki finansowe. Łączna liczba zamówień w 2012 roku zwiększyła się o 48 proc. w porównaniu z 2011 r., a zamówienia na usługi chmurowe wzrosły o 123 proc. Stale zwiększamy nasz udział rynkowy; w 2012 r. podpisaliśmy o 147 proc. więcej kontaktów o wartości ponad miliona dolarów w porównaniu z poprzednim rokiem. Aby zaś stworzyć bardziej efektywną sieć sprzedaży i wsparcia, przejęliśmy kilka zagranicznych firm” – dodał Brown.
Według firmy Gartner, liderzy raportu Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure to „producenci o ugruntowanej pozycji z bogatą ofertą, znacznym udziałem w rynku, szerokim zasięgiem geograficznym, klarowną wizją ewolucji potrzeb centrów kontaktowych i udowodnionymi osiągnięciami w dostarczaniu produktów dla centrów kontaktowych. Ich bieżąca oferta jest dobrze dostosowana do potrzeb rynku i występuje duże prawdopodobieństwo, że będą nadal dostarczać wiodące produkty. Liderzy niekoniecznie oferują najlepsze rozwiązania niezależnie od potrzeb klienta; jednak ogólnie rzecz biorąc, ich produkty są solidne i często mają pewne wyjątkowe możliwości. Ponadto producenci ci dostarczają rozwiązania, których wdrożenie wiąże się ze względnie niskim stopniem ryzyka”.
W 1997 roku firma Interactive Intelligence wprowadziła na rynek wielofunkcyjny pakiet oprogramowania komunikacji IP, Customer Interaction Center™ (CIC), aby zaoferować wielokanałowe aplikacje bez kosztów i złożoności, jaką cechują się produkty wielopunktowe, oparte na sprzęcie. Jednoplatformowa, programowa architektura CIC obejmuje aplikacje dla konsultantów i kierowników contact center, a także aplikacje do komunikacji zunifikowanej dla użytkowników biznesowych. Można ją wdrożyć w siedzibie klienta lub w modelu chmurowym. Więcej informacji o CIC można znaleźć pod adresem na stronie internetowej producenta.
1 Gartner, „Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure”, Drew Kraus, Geoff Johnson i Steve Blood, 18 czerwca 2013 r.
Zastrzeżenie:
Gartner nie popiera żadnego producenta, produktu ani usługi prezentowanej w swoich publikacjach badawczych ani nie zaleca użytkownikom wybierania wyłącznie sklasyfikowanych najwyżej producentów. Publikacje zawierają opinie organizacji badawczej firmy Gartner i nie powinny być traktowane jak stwierdzenia faktów. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, jawnych ani domniemanych, dotyczących tych badań, łącznie z gwarancjami przydatności handlowej albo użyteczności do określonego celu.
Źródło: Interactive Intelligence
Tagi: Actio, contact center, customer interaction center, gartner, Interactive Intelligence, raport, uc