Firma Interactive Intelligence nagrodzona przez Frost & Sullivan
Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług dla obsługi klienta, otrzymała nagrodę 2013 EMEA Frost & Sullivan Contact Centre Company of the Year.
Nagroda, przyznana w rezultacie ostatnich badań rynku contact center wykonanych przez Frost & Sullivan, co roku wyróżnia firmy, które odznaczają się doskonałą strategią rozwoju i skutecznością jej realizacji. Nagroda potwierdza innowacyjność produktów i technologii, która przekłada się na korzyści dla klientów oraz mocną pozycję na rynku.
Sztandarowy produkt Interactive Intelligence, Customer Interaction Center™ (CIC), to pojedyncza platforma, która oferuje funkcje centrum obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych.
„Interactive Intelligence zbudował swoją opartą na oprogramowaniu, wielofunkcyjną platformę od podstaw, co pozwala szybko i ekonomicznie dodawać funkcje bez wprowadzania niepotrzebnych komplikacji” – powiedział Suvradeep Bhattacharjee, starszy analityk branżowy w firmie Frost & Sullivan. – „Wersja 4.0 systemu CIC dała firmie silny impuls do rozwoju, ponieważ znacznie zwiększa łatwość wdrażania i skalowalność systemu.”
W raporcie poświęconym nagrodzie 2013 EMEA Contact Center Systems Company of the Year zauważono, że w 2012 r. Interactive Intelligence odnotował duży wzrost na rynkach EMEA, zwiększając swoje udziały we wszystkich segmentach branży contact center, takich jak hosting automatycznej dystrybucji połączeń, optymalizacja wydajności konsultantów oraz inteligentny routing połączeń, pomimo niesprzyjających warunków rynkowych.
Wzrost obrotów był zasługą działu sprzedaży bezpośredniej Interactive Intelligence oraz sieci partnerskiej liczącej ponad 350 firm typu VAR. Firma rosła też poprzez rekrutację i strategiczne przejęcia, w tym nabycie spółek dystrybucyjnych w Niemczech i Afryce Południowej oraz holenderskiej firmy typu VAR.
„Nagroda potwierdza wartość naszego oprogramowania do zunifikowanej, biznesowej komunikacji IP dla klientów z krajów EMEA. Wielofunkcyjna architektura systemu pomaga ograniczyć koszty i uprościć zarządzanie” – powiedział Richard Brown, wiceprezes Interactive Intelligence ds. sprzedaży w regionie EMEA. – „Kolejnym impulsem naszego rozwoju w regionie był europejski debiut chmurowego rozwiązania CaaS, zapewniającego klientom bezprecedensowy stopień elastyczności wdrożeń.”
„Interactive Intelligence nieustannie dodaje do podstawowego systemu funkcje związane z nowymi obszarami działalności centrów obsługi, takich jak media społecznościowe i proaktywny kontakt z klientem” – powiedział Bhattacharjee. – „Ścisła współpraca ze swoimi klientami pozwala firmie poznać najlepsze praktyki w tych dziedzinach, a klientom z kolei umożliwia przemianę centrów obsługi z pozycji w wydatkach budżetowych w witalną część działalności firmy.”
Nagrody Best Practices firmy Frost & Sullivan są przyznawane przedsiębiorstwom działającym na różnych regionalnych i globalnych rynkach, które odnotowują szczególne osiągnięcia w takich obszarach, jak pozycja rynkowa, innowacyjność technologiczna, obsługa klienta i strategiczny rozwój produktów. Analitycy porównują uczestników rynku i mierzą ich wydajność poprzez pogłębione wywiady, analizy oraz zakrojone na szeroką skalę badania wtórne, aby zidentyfikować najlepsze praktyki branżowe.
Źródło: Interactive Intelligence
Tagi: contact center, customer interaction center, Interactive Intelligence, uc