Główna » Wiadomości

Eksperci o rozwoju polskiego rynku obsługi klienta

Autor: krdian dnia 21 maja 2014 Brak komentarzy

page4-img2Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, opublikował broszurę podsumowującą aktualną sytuację oraz trendy rozwojowe rynku obsługi klienta. Broszura została przygotowana na podstawie wypowiedzi praktyków branży, konsultantów, przedstawicieli organizacji branżowych i mediów.

Wydawnictwo „Trendy Contact Center 2014” zostało stworzone jako próba obiektywnego zapisu obrazu rynku obsługi klienta w 2014 roku. Zawiera opinie ekspertów na takie pytania jak: definicja i recepta na sukces w contact center, największe wyzwania stojące aktualnie przed menadżerami obsługi klienta, nowinki i trendy technologiczne w systemach contact center oraz spojrzenie w przyszłość – jak obsługa klienta będzie wyglądała za 10 lat? Udostępnia również szereg porad dla firm przygotowujących się do przetargu na nowe oprogramowanie contact center.

W projekcie uczestniczyli m.in.: Jacek Barankiewicz, wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Maciej Buś, prezes Forum Call Center, Łukasz Wiktor, dyrektor Biura Obsługi Klientów mBanku, Piotr Krawczyk, dyrektor operacyjny Mondial Assistance i inni.

„Świat komunikacji zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Nasze kontakty ze znajomymi, przyjaciółmi i partnerami biznesowymi wyglądają dzisiaj zupełnie inaczej niż kilka lat temu. Powszechny dostęp do sieci, popularność smartfonów, komunikatorów i sieci społecznościowych zmieniają podejście do komunikacji biznesowej i wpływają na sposób obsługi klienta” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „W tym niewielkim wydawnictwie chcieliśmy stworzyć szkic rynku contact center w 2014 roku. Być może za dziesięć lat ciekawie będzie powrócić do tej broszury i sprawdzić trafność naszych prognoz.”

Broszura jest dostępna do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Interactive Intelligence.

Źródło: Interactive Intelligence.

Tagi: , , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>