Główna » Wiadomości

Współpraca serwerów telekomunikacyjnych Slican z aplikacjami CRM

Autor: krdian dnia 2 lutego 2011 Brak komentarzy

Lider na rynku serwerów i central telekomunikacyjnych wychodząc naprzeciw oczekiwaniom odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm zintegrował swoje serwery telekomunikacyjne Slican MAC-6400, CCT-1668 oraz CXS-0424 między innymi z aplikacjami CRM. Firmy otrzymują nowoczesne, spójne rozwiązania w oparciu o technologię IP.

SLICAN

Dzięki rozwiązaniom Slican, firmy zyskują lepszą komunikację z klientami, optymalne narzędzia dla pracowników oraz nowe możliwości w tym między innymi:

  • informacje o połączeniu przychodzącym – widoczne z poziomu aplikacji CRM
  • informacje o połączeniach oczekujących – widoczne z poziomu aplikacji CRM
  • wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych w kartotece kontrahenta aplikacji CRM
  • możliwość odbierania i rozłączania połączeń z poziomu aplikacji CRM
  • odrzucanie połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM
  • przeniesienie połączeń przychodzących na inny numer telefonu – funkcja możliwa do ustawienia z poziomu aplikacji CRM
  • możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy
  • statystyki rozmów telefonicznych
  • billingi rozmów telefonicznych
  • rejestrowanie połączeń wychodzących bezpośrednio z aparatu telefonicznego z pominięciem aplikacji CRM
  • rejestrowanie uprawnień telefonu (abonenci wirtualni)
  • możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRM
  • wysyłanie i odbieranie informacji SMS przez zintegrowaną bramkę w centrali
  • oraz inne funkcje możliwe do realizacji dzięki integracji serwerów telekomunikacyjnych Slican z aplikacjami CRM dedykowane do specyficznych wymagań danej firmy

Rozwiązania Slican można elastycznie dostosować do określonych wymogów danego odbiorcy i jednocześnie dzięki dodatkowym aplikacjom Slican umożliwiają kontrolę między innymi kosztów połączeń.

Elastyczna konstrukcja, system licencjonowania, zintegrowany VoIP i GSM oraz pozostałe technologie teleinformatyczne tworzą nowoczesne systemy umożliwiające tworzenie rozległych zunifikowanych sieci teleinformatycznych.

Więcej informacji na temat pełnej oferty Slican i zintegrowanych rozwiązań znajdą Państwo na stronie firmy www.slican.pl

Źródło: Slican

Tagi: , , ,

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Be the first to write a review

Zostaw odpowiedź:

XHTML: Możesz używać następujące tagi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  Copyright ©2025 VoIP News, wszystkie prawa zastrzeżone.| Silnik WordPress| Skórka: Gandhi autorstwa Techblissonline.com, tłumaczenie: Skórki Wordpress
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania
lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
'; } ?>