Genesys w Polsce z nowym dyrektorem
Małgorzata Gawrysiak objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży w polskim oddziale firmy Genesys działającej na rynku rozwiązań Contact Center i Customer Service. Z rozwiązań Genesys korzystają w Polsce m.in. biura obsługi klienta większości operatorów telekomunikacyjnych, wiodących firm ubezpieczeniowych oraz podmiotów z pierwszej dziesiątki największych banków
Małgorzata Gawrysiak jest odpowiedzialna za nadzór nad wszystkimi aktywnościami biznesowymi Genesys w Polsce, w tym pozyskiwanie nowych klientów oraz dalszy rozwój firmy na lokalnym rynku.
Małgorzata Gawrysiak posiada znaczące doświadczenie w branży IT. Od wielu lat zajmuje się budowaniem rozwiązań wspierających aktywną obsługę klienta, począwszy od rozwiązań klasy CRM, a skończywszy na kompleksowych platformach obsługi klienta. Przed dołączeniem do zespołu Genesys, przez ponad siedem lat była związana z firmą Dimension Data, w której ostatnio zajmowała stanowisko Business Development Director Utilities & Industry. Z tą właśnie firmą, jako pierwsza w Polsce wdrożyła projekt iWD (Genesys Intelligent Workload Distribution), polegający na optymalizacji procesów biznesowych back- i front office, uzyskując znaczny zwrot z inwestycji już po 9 miesiącach. Wcześniej pracowała również jako Sales & Marketing Director w firmie Spin SA oraz Marketing Manager w SAS Institute.
Małgorzata Gawrysiak jest absolwentką City & Guilds Institute of London na kierunku Information Technology. Ukończyła również studia z zakresu marketingu międzynarodowego w Wyższej Szkole Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie oraz Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie.
Zrodlo: Genesys
Tagi: contact center, CRM, Genesys, operator, VoIP