Focus Telecom Polska partnerem IBM Softlayer
Focus Telecom Polska wchodzi w chmurę cyfrową IBM Softlayer. Firma rozwija w ten sposób możliwości globalnej ekspansji zarówno dla siebie, jak i swoich klientów. Wartością dodaną jest wykorzystanie najlepszych światowych rozwiązań w obszarze bezpieczeństwa danych.
Focus Telecom Polska (FTP), firma należąca do czołówki polskich producentów oprogramowania dla biznesu, przenosi swoje usługi do globalnej chmury IBM Softlayer. FTP jest jednym polskim twórcą wielokanałowychsystemów contact center, który uzyskał status partnera IBM.
Skąd pomysł na transfer? Głównym powodem było rozwinięcie możliwości globalnej ekspansji dla nas samych i dla naszych klientów – mówi Michał Misiak, CTO Focus Telecom Polska. Obecność w chmurze IBM pozwala na uruchomienie oferowanych przez FTP systemów business automation & communication dla firmy z dowolnego zakątka świata w mniej niż 24 godziny. Może to być zarówno nowy klient FTP, jak i nowy zagraniczny oddział dotychczasowego klienta z Polski.
Stosowanie zaawansowanych narzędzi IT w telemarketingu, infoliniach czy help deskach staje się standardem w firmach dużych i średniej wielkości na całym świecie. Dlatego chcemy skoncentrować nasze zasoby na naszej podstawowej działalności, jaką jest tworzenie i udoskonalanie oprogramowania contact center – dodaje Michał Misiak i dodaje z uśmiechem – jest to nawet zgodne z nazwą naszego flagowego produktu, Focus Contact Center. Transfer do chmury Softlayer nastąpił po gruntownych analizach rozwiązań konkurencyjnych, a o wyborze środowiska IBM zadecydowały jego elastyczność, brak ograniczeń geograficznych i dostępność wsparcia na rynku polskim.
Partnerstwo z IBM to również możliwość korzystania z najbardziej zaawansowanych rozwiązań w obszarze niezawodności i bezpieczeństwa danych, a także z uwzględnieniem narodowych i regionalnych norm prawnych w zakresie ochrony danych osobowych. Są to kluczowe kwestie wobec rosnącej ilości przetwarzanych informacji oraz przyjęcia nowego standardu, jakim są rozwiązania IT w środowisku cloud. Wybór „dobrej chmury” jest tutaj priorytetem.
Tagi: Cloud, contact center, VoIP