Nowe produkty Grupy Wind Mobile dla abonentów dwóch operatorów komórkowych
W kwietniu spółka Software Mind, będąca częścią grupy Wind Mobile, sfinalizowała dwa duże projekty dla krajowych operatorów telekomunikacyjnych. Kontrakty dotyczyły opracowania i stworzenia nowoczesnej aplikacji mobilnej do zarządzania kontem użytkowników, druga z umów obejmowała modernizację istniejącego SSO oraz stworzenie nowej funkcjonalnej aplikacji dla Call Center. Nowe rozwiązania charakteryzują się łatwością użytkowania oraz czerpią z najlepszych doświadczeń klientów.
„Telekomunikacja to jeden ze strategicznych obszarów działalności Grupy Wind Mobile, która z sukcesami realizuje projekty dla wszystkich operatorów telefonii komórkowej w Polsce. Oba projekty są tego najlepszym przykładem. Istotne jest, że po raz kolejny nowe rozwiązania adresują potrzeby klienta detalicznego, wpisując się tym samym w realizowaną strategię produktową Grupy ”- mówi Tomasz Kiser – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Business Unit Telco Grupy Wind Mobile.
Aplikacja mobilna
Nowa aplikacja do zarządzania kontem, zaprojektowana przez specjalistów z Wind Mobile, spotkała się z bardzo dobrym odbiorem ze strony użytkowników i jest bardzo wysoko oceniana m.in. na forach branżowych oraz w mediach społecznościach. Dzięki aplikacji, klient ma możliwość automatycznego logowania się na podstawie rozpoznanego numeru karty SIM i zarządzania różnymi ustawieniami konta z poziomu aplikacji, np. zmiany adresu korespondencyjnego, aktywacji usług dodatkowych, dodawania innych numerów. Jednocześnie użytkownik może w każdej chwili sprawdzić stan aktualnie wykorzystanych pakietów, zobaczyć i pobrać e-fakturę, a nawet dokonać zmiany obowiązującej taryfy bez konieczność bezpośredniej wizyty w salonie.
W dostarczonym rozwiązaniu znajduje się także baza wiedzy zawierająca najczęstsze pytania klientów i odpowiedzi na nie. Zamieszczona jest też mapa salonów z możliwością wyszukania danych kontaktowych punktów sprzedaży oraz dni i godzin ich otwarcia. Aplikacja umożliwia również bezpośredni kontakt z konsultantami Call Center, Infolinią Handlową czy Działem Windykacji.
Wsparcie procesu obsługi klienta
Z kolei, projekt zrealizowany dla kolejnego operatora komórkowego miał na celu zastąpienie istniejącego SSO w taki sposób, aby spełniał on najbardziej wygórowane normy z zakresu bezpieczeństwa, dostępności i wydajności. W rezultacie klienci tej sieci otrzymali nową stronę logowania użytkownika.
Logowanie do niej może się odbywać poprzez tradycyjne podanie loginu i hasła, jednorazowe hasło SMS lub coraz bardziej popularne rejestrowanie się za pomocą Facebooka czy Google+. Klient otrzymał również funkcjonalne narzędzie pozwalające na edycję swoich danych oraz zarządzanie numerami. Dodatkowo, w ramach projektu zintegrowano nowy sposób zarządzania kontem z aplikacjami zewnętrznymi.
Drugą, ważną częścią projektu było wdrożenie aplikacji dla Call Center. Pracownicy operatora otrzymali intuicyjne i wydajne narzędzie, dzięki któremu mogą zarządzać kontami użytkowników, numerami telefonów, widzą historię klienta. Mogą również zarządzać „czarną listą” numerów telefonów. Współpraca będzie kontynuowana w zakresie rozwoju dostarczonego rozwiązania oraz jego serwisowania i obsługi.
Już teraz około 26 milionów abonentów obydwu sieci może korzystać z uruchomionych przez Grupę Wind Mobile serwisów.
Więcej informacji na www.softwaremind.pl oraz www.windmobile.pl
Tagi: call center, operator, Telekomunikacja