Usługa callback RINGY w telefonii TeleCube.pl
Właścicielom stron internetowych zależy z pewnością na tym, aby przynosiła ona konwersje m.in. w kwestii ilości zapytań i bezpośrednich kontaktów. Aby móc się tego spodziewać, nie wystarczy odpowiedni przekaz merytoryczny i reklamowy, ważna jest również proponowana forma kontaktu. Jedną z nich, nadal bardzo popularną, jest rozmowa telefoniczna. Najczęściej aby ją zainicjować, na stronie www, pojawia się po prostu numer telefonu i przy nim treść zachęcająca do realizacji połączenia. Warto jednak pójść krok dalej i pomyśleć o większym udogodnieniu dla Klienta. Rozwiązaniem, które to oferuje jest widget RINGY.
Czym jest RINGY?
RINGY to proponowane przez TeleCube.pl narzędzie typu callback. Działa ono w ten sposób, że osoba odwiedzającą daną stronę www (np. potencjalny Klient) klika w odpowiedni przycisk zamieszczony na tejże stronie, a następnie podaje w formularzu (wyświetlonym w formie popupa) niezbędne dane (najczęściej wystarczy sam numer telefonu), i niebawem już może się spodziewać połączenia od konsultanta firmy, na której stronie jest umieszczony widget. Co ważne ww. potencjalny Klient nie płaci nic za to połączenie.
RINGY jest zatem odpowiedzią, na zapotrzebowanie firm, na coraz to bardziej proklienckie rozwiązania technologiczne, w tym przypadku w zakresie kontaktu telefonicznego.
Ile kosztuje RINGY i jak nim zarządzać?
Aby móc korzystać z RINGY w telefonii TeleCube, konieczne jest posiadanie któregokolwiek pakietu wirtualnej centrali lub pakietu Mini VoIP, oferowanych przez tego operatora. Do tego dochodzą opłaty za zrealizowane połączenia. Są one zgodne z cennikiem TeleCube. Stawki za połączenia są oczywiście zróżnicowane i zaczynają się od 5 groszy netto / minutę (m.in. na polskie numery stacjonarne).
TeleCube wprowadzi RINGY do swojej oferty od 1 czerwca br. Do końca sierpnia tą usługę będzie można nabyć w kwocie 19 zł netto / miesiąc za 1 widget, od początku września zakup będzie możliwy już po wyższej cenie tj. 29 zł netto / miesiąc / 1 widget (umieszczenie go na 1 stronie www). Warto zatem zdecydować się na jej zakup jeszcze przed końcem tegorocznych wakacji.
Co istotne, TeleCube umożliwia, za pomocą prostego w obsłudze narzędzia do edycji, dostosowanie wyglądu i treści poszczególnych elementów widgetu zgodnie z indywidualnymi potrzebami danej firmy. Nie trzeba zatem posiadać wiedzy programistycznej czy też graficznej, aby zaprojektować i wdrożyć to rozwiązanie na swojej stronie www. Warto też dodać, że zarządzanie RINGY odbywa się w ramach panelu Klienta TeleCube, dostępnego 24 h/7 dni via przeglądarka internetowa.
Szczegółowe informacje na temat widgetu call back RINGY są dostępne na stronie: www.telecube.pl/callback-ringy/