Fachowa obsługa, profesjonalne narzędzia do infolinii.
# 26 listopada 2020 at 5:25 pm
Filip said:
Bez zarzutu
Sprawna obsługa
Bardzo dobra jakość połączeń
# 20 grudnia 2018 at 2:35 pm
Grzegorz said:
Operator może i nie najgorszy, ale wymóg “papierowej” rejestracji numeru poprzez osobistą wizytę w siedzibie operatora, albo płacenie za kuriera, który przywiezie umowę do podpisanie jest śmieszny.
Nie chcę tu oceniać słuszności samej “ustawy antyterrorystycznej”. Ale nie rozumiem, dlaczego u innych operatorów w celu potwierdzenia tożsamości wystarczy np. wysłanie przelewu na symboliczne 1zł, a ifon musi mieć papier.
# 16 grudnia 2018 at 9:17 am
Tymaszek said:
Wysoka jakość obsługi oraz świadczonych usług.
Tymaszek Piotr
# 2 sierpnia 2018 at 12:59 pm
Dariusz said:
Najlepszy operator z jakim miałem do czynienia do tej pory. Z czystym sumieniem polecam
# 8 lutego 2016 at 9:48 am
Metal-EXPO said:
Świetna jakość obsługi i połączeń. Przenieśliśmy wszystkie firmowe numery z Orange do ifon, działają OK . Polecam
# 19 stycznia 2016 at 2:20 pm
ToamszTT said:
Testowałem kilku polskich operatorów VOIP i ifon sprawdził się najlepiej:
– bardzo dobra jakość połączeń, nie ma czego się przyczepić
– łatwa konfiguracja
# 2 września 2015 at 1:00 pm
zofia said:
IFon SUPER. Jestem bardzo zadowolona. Jakosc obslugi- Wysmienita!!. Polecam
# 2 lutego 2015 at 6:56 pm
Dawid said:
Bardzo dobra usługa. VoIP działa wysmienicie.
# 10 września 2014 at 1:49 pm
Vitrum said:
Rozwiązania wirtualnej centrali ifon są skutecznym wsparciem w realizacji planów sprzedażowych naszego działu handlowego.
Polecamy to rozwiązanie
# 26 sierpnia 2014 at 12:39 pm
Marta said:
Stworzyłam małe call center w opraciu o usługi ifon. Swietna obsluga klienta, bardzo korzystne warunki. Zdecydowanie polecam.
# 26 sierpnia 2014 at 9:13 am
Magda said:
Nie mogę polecić tej firmy. Brak kontaktu z klientem, nie dotrzymywanie wyznaczonych przez sama firmę terminów, brak informacji, trudności ze sporządzeniem umowy, przedłużanie i brak konkretnych odpowiedzi. Jakość obsługi klienta FATALNA!
# 10 czerwca 2014 at 2:39 pm
Damian Kros said:
Tak jak poprzednicy mogę pochwalić ifon za bardzo dobrą jakość obsługi. Przed ostatecznym wyborem solidnego taniego voipa testowałem kilku operatorów voip, ifon okazał się najlepszy.
Damian
# 6 maja 2014 at 10:13 am
Roman said:
Przez długi czas korzystałem z usług Happycall, ale ostatnio coś tam sie popsuło i nie można się było do mnie dodzwonić. Pomoc w Happycall praktycznie nie działa – firma nie ma numeru telefonu, na który można by było dzwonić z zapytaniem!
Teraz przeszedłem na iFON i jestem zadowolony. Wszystko działa bez problemu.
# 28 kwietnia 2014 at 11:58 pm
Wiertmat said:
Bardzo dobry operator VoIP. Polaczenia reaizowane bez problemow z bardzo dobra jakoscia
# 8 kwietnia 2014 at 1:21 pm
Karol said:
Super ceny i najlepsza jakosc voip na rynku. telefon voip skonfigurowny automatycznie, rewelacja
# 3 kwietnia 2014 at 1:33 pm
Wandalex said:
Ifon.pl to solidny operator. Posiada 2 numery przeniesione do ifon.pl z TP SA i wszytko działa idealnie. Nie wiem czy to możliwe ale odnosze wrazenie ze jakosc rozmów jest lepsza niz w TP.
# 26 listopada 2013 at 9:15 am
Wojciech said:
Bardzo dobry operator VOIP. Używam od 2 lat i jestem bardzo zadowolony
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
Fachowa obsługa, profesjonalne narzędzia do infolinii.
Bez zarzutu
Sprawna obsługa
Bardzo dobra jakość połączeń
Operator może i nie najgorszy, ale wymóg “papierowej” rejestracji numeru poprzez osobistą wizytę w siedzibie operatora, albo płacenie za kuriera, który przywiezie umowę do podpisanie jest śmieszny.
Nie chcę tu oceniać słuszności samej “ustawy antyterrorystycznej”. Ale nie rozumiem, dlaczego u innych operatorów w celu potwierdzenia tożsamości wystarczy np. wysłanie przelewu na symboliczne 1zł, a ifon musi mieć papier.
Wysoka jakość obsługi oraz świadczonych usług.
Tymaszek Piotr
Najlepszy operator z jakim miałem do czynienia do tej pory. Z czystym sumieniem polecam
Świetna jakość obsługi i połączeń. Przenieśliśmy wszystkie firmowe numery z Orange do ifon, działają OK . Polecam
Testowałem kilku polskich operatorów VOIP i ifon sprawdził się najlepiej:
– bardzo dobra jakość połączeń, nie ma czego się przyczepić
– łatwa konfiguracja
IFon SUPER. Jestem bardzo zadowolona. Jakosc obslugi- Wysmienita!!. Polecam
Bardzo dobra usługa. VoIP działa wysmienicie.
Rozwiązania wirtualnej centrali ifon są skutecznym wsparciem w realizacji planów sprzedażowych naszego działu handlowego.
Polecamy to rozwiązanie
Stworzyłam małe call center w opraciu o usługi ifon. Swietna obsluga klienta, bardzo korzystne warunki. Zdecydowanie polecam.
Nie mogę polecić tej firmy. Brak kontaktu z klientem, nie dotrzymywanie wyznaczonych przez sama firmę terminów, brak informacji, trudności ze sporządzeniem umowy, przedłużanie i brak konkretnych odpowiedzi. Jakość obsługi klienta FATALNA!
Tak jak poprzednicy mogę pochwalić ifon za bardzo dobrą jakość obsługi. Przed ostatecznym wyborem solidnego taniego voipa testowałem kilku operatorów voip, ifon okazał się najlepszy.
Damian
Przez długi czas korzystałem z usług Happycall, ale ostatnio coś tam sie popsuło i nie można się było do mnie dodzwonić. Pomoc w Happycall praktycznie nie działa – firma nie ma numeru telefonu, na który można by było dzwonić z zapytaniem!
Teraz przeszedłem na iFON i jestem zadowolony. Wszystko działa bez problemu.
Bardzo dobry operator VoIP. Polaczenia reaizowane bez problemow z bardzo dobra jakoscia
Super ceny i najlepsza jakosc voip na rynku. telefon voip skonfigurowny automatycznie, rewelacja
Ifon.pl to solidny operator. Posiada 2 numery przeniesione do ifon.pl z TP SA i wszytko działa idealnie. Nie wiem czy to możliwe ale odnosze wrazenie ze jakosc rozmów jest lepsza niz w TP.
Bardzo dobry operator VOIP. Używam od 2 lat i jestem bardzo zadowolony