Ponieważ bardzo nam zależy na pozytywnych opiniach Klientów i ich zadowoleniu ze świadczonych przez nas usług oraz obsługi, niniejszym chcielibyśmy się odnieść do Pana wypowiedzi.
Jest nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z efektów procesu przeniesienia Państwa numeru. Pragniemy jednak podkreślić, że w zaistniałej sytuacji zrobiliśmy wszystko co do nas należało, a kwestie które wynikły, z których nie był Pan zadowolony, nie były zależne od nas i nie mieliśmy na nie wpływu.
Numer, o którym Pan napisał został prawidłowo przeniesiony zgodnie z dyspozycją Państwa operatora. Jako dowód w korespondencji mailowej wysłaliśmy Panu zrzut ekranu z konfiguracją przedmiotowego numeru po naszej stronie.
Kwestia nieprawidłowego funkcjonowania numeru (przez kilka dni po przeniesieniu) była spowodowana przez jednego z operatorów (operatora nadrzędnego), który zamiast kierować połączenia do Państwa operatora, zwracał połączenie z powrotem do nas – stąd powstawało zapętlenie.
Operator nadrzędny został poinformowany przez nas o tej sytuacji i było prowadzone postępowanie wyjaśniające (zgłoszenie), które zakończyło się pozytywnie 26 września br.
Pozdrawiamy serdecznie
Zespół telefonii TeleCube
# 10 października 2019 at 11:41 am
ZG said:
Przenosiłem od nich numer już tydzien temu, a oni nadal nie potrafią go prawidłowo zrealizować – szczerze nie polecam!!!
# 19 września 2019 at 11:30 am
Magda said:
Bardzo dobry operator VOIP. Tanie rozmowy zagraniczne oraz bardzo intuicyjna obsługa Panelu Klienta. Polecam każdemu
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.Zamknij
Odpowiedź skierowana do Użytkownika “ZG”
Dzień dobry,
Ponieważ bardzo nam zależy na pozytywnych opiniach Klientów i ich zadowoleniu ze świadczonych przez nas usług oraz obsługi, niniejszym chcielibyśmy się odnieść do Pana wypowiedzi.
Jest nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z efektów procesu przeniesienia Państwa numeru. Pragniemy jednak podkreślić, że w zaistniałej sytuacji zrobiliśmy wszystko co do nas należało, a kwestie które wynikły, z których nie był Pan zadowolony, nie były zależne od nas i nie mieliśmy na nie wpływu.
Numer, o którym Pan napisał został prawidłowo przeniesiony zgodnie z dyspozycją Państwa operatora. Jako dowód w korespondencji mailowej wysłaliśmy Panu zrzut ekranu z konfiguracją przedmiotowego numeru po naszej stronie.
Kwestia nieprawidłowego funkcjonowania numeru (przez kilka dni po przeniesieniu) była spowodowana przez jednego z operatorów (operatora nadrzędnego), który zamiast kierować połączenia do Państwa operatora, zwracał połączenie z powrotem do nas – stąd powstawało zapętlenie.
Operator nadrzędny został poinformowany przez nas o tej sytuacji i było prowadzone postępowanie wyjaśniające (zgłoszenie), które zakończyło się pozytywnie 26 września br.
Pozdrawiamy serdecznie
Zespół telefonii TeleCube
Przenosiłem od nich numer już tydzien temu, a oni nadal nie potrafią go prawidłowo zrealizować – szczerze nie polecam!!!
Bardzo dobry operator VOIP. Tanie rozmowy zagraniczne oraz bardzo intuicyjna obsługa Panelu Klienta. Polecam każdemu